TEmodelcars's collection UPDATE + mijn 'eigen' dealerschap
Re: TEmodelcars's collection << NAMAC Update
Prachtige aanwinsten !!!!
ze zijn weer super vooral de witte Polo 

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Jammer van de missende koplamp...
De Countryman is gaaf zo in antraciet met witte details. Staat hem echt prima.
Bij m'n werk in de buurt zie ik af en toe een rode staan met wit dak en spiegels, maar met kleine zilvere wielen. Dat is dan echt weer geen gezicht, zeker met dat lichte rood.
Tja Mini is leuk maar duur, maar je kan er beter geen kopen dan zulke concessies doen
De Countryman is gaaf zo in antraciet met witte details. Staat hem echt prima.

Tja Mini is leuk maar duur, maar je kan er beter geen kopen dan zulke concessies doen

- TEmodelcar
- Schaal: 1:43
Thanks all!!
ik kan me nog een partner zonder bodemplaat herinneren
Mini's zijn gewoon coole wagentjes, alleen peperduur ja. Met de Countryman moet je idd goed uitkijken welke kleur / combinatie je neemt, het kan goed uitvallen, maar ook verkeerd.....

Je moet op de NAMAC idd goed uitkijken met wat je koopt,Mr. Dj M. schreef:Jammer van de missende koplamp...
De Countryman is gaaf zo in antraciet met witte details. Staat hem echt prima.Bij m'n werk in de buurt zie ik af en toe een rode staan met wit dak en spiegels, maar met kleine zilvere wielen. Dat is dan echt weer geen gezicht, zeker met dat lichte rood.
ik kan me nog een partner zonder bodemplaat herinneren

Mini's zijn gewoon coole wagentjes, alleen peperduur ja. Met de Countryman moet je idd goed uitkijken welke kleur / combinatie je neemt, het kan goed uitvallen, maar ook verkeerd.....

Nieuw: MINI Cooper S Countryman 1:43 Schuco BLACK Limited Edition
- TEmodelcar
Re: TEmodelcars's collection << MINI MANIAC
Don't blame me.... Heb weer ns een nieuwe Countryman, de blauwe dit keer. 

Re: TEmodelcars's collection
Zeer mooie collectie!!!
- TEmodelcar
Re: TEmodelcars's collection UPDATE + mijn 'eigen' dealersch
Hey allemaal,
Na bijna een JAAR hier niets gepost te hebben, weer een teken van leven van mijn kant...
Eigenlijk het bekende liedje, zwaar jaar van mijn opleiding, drukke baan daarnaast en dan schiet de modelautoverzameling er vaak bij in. Toch heb ik de afgelopen periode enkele leuke aanwinsten kunnen bemachtigen, hier een actueel overzicht:

Ook heb ik de afgelopen weken gewerkt aan een mooie 'omgeving' voor mijn 1:43'jes, in de vorm van mijn 'eigen MINI-dealerschap'.
Hier vast wat (niet-al-te-best-gelukte) foto's om jullie een indruk te geven:

De binnenmuren van de begane grond en eerste etage staan nu, binnenkort komt er nog een verdieping (parkeerdek) op, en dan kunnen de buitengevels er tegen
! Ik zit nog wel een beetje met de aankleding van de showroom, als jullie hier ideeën voor hebben dan hoor ik die graag!
Greets,
TE
Na bijna een JAAR hier niets gepost te hebben, weer een teken van leven van mijn kant...
Eigenlijk het bekende liedje, zwaar jaar van mijn opleiding, drukke baan daarnaast en dan schiet de modelautoverzameling er vaak bij in. Toch heb ik de afgelopen periode enkele leuke aanwinsten kunnen bemachtigen, hier een actueel overzicht:

Ook heb ik de afgelopen weken gewerkt aan een mooie 'omgeving' voor mijn 1:43'jes, in de vorm van mijn 'eigen MINI-dealerschap'.
Hier vast wat (niet-al-te-best-gelukte) foto's om jullie een indruk te geven:

De binnenmuren van de begane grond en eerste etage staan nu, binnenkort komt er nog een verdieping (parkeerdek) op, en dan kunnen de buitengevels er tegen

Greets,
TE

Goed bezig
Mooie Eendensloop er naast en het is compleet 

- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Heel leuk gedaan die garage met showroom. Lijkt me leuk om ook eens zoiets te maken, maar dan op schaal 1:18 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Jeffrey1985
- Contacteer:
Erg mooi begin van dit gebouw!
Ben benieuwd als het helemaal af is.

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
De dealer ziet er mooi uit.