Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze avond heeft het weer gesneeuwd, spijtig genoeg maar een centimer of 2 (nog niet waarschijnlijk).
Het vriest, dus normaal gezien ligt deze er morgenvroeg nog altijd => dus mag je nog meer foto's verwachten
Ik ben het helemaal met Peter eens, die eerste foto van de Cayenne is een prijs waard Het idee met de Peugeot is ook goed bedacht misschien met een andere ondergrond dat het rsultaat nog echter lijkt.
Like I said: vannacht weer gesneeuwd en dus nog een paar foto's, beetje gebaseerd op die van Ricardo, buiten het feit dat ik geen politiewagen en/of takelwagen heb in mijn collectie. De politieauto is dus een anonieme wagen en de takeldienst, jah, euh, de pick-up dus