Thanx, dude!Paulus schreef:Het is zo simpel.."gewoon" 2 tegels wat strepen en kunstgras, en je hebt een prachtige achtergrond..netjes gedaan

Thanx, dude!Paulus schreef:Het is zo simpel.."gewoon" 2 tegels wat strepen en kunstgras, en je hebt een prachtige achtergrond..netjes gedaan
Klopt de prijzen zijn onzettend gestegen de laatste tijd. Ik heb bijde modellen ook. De plymouth modellen heb ik op de zwarte cabrio na allemaal.DaveysFlow schreef:Thanksmodelcartuning050 schreef:Dat is een hele mooie plymouthegt nice model
Hoeveel kost zo iets nou precies?![]()
Bij uitgave kostte deze destijds €129,95 bij Tom's.
Tegenwoordig doen dit specifieke model tussen de €200-€300 op eBay...![]()
Andere uitgaves in felle kleuren zijn nog wel goedkoper te krijgen als je geluk hebt!
greetz,
D
Ik heb je verzameling gezien, Nelis, bijzonder mooi al die Road Runners en GTX's!Nelis schreef: Klopt de prijzen zijn onzettend gestegen de laatste tijd. Ik heb bijde modellen ook. De plymouth modellen heb ik op de zwarte cabrio na allemaal.
De Tom's garage uitvoeringen zijn het duurst. En ook de moulin rouge convertible (1 of 199).
Ik ben benieuwd naar je volgende updates, want jou verzameling past precies in mijn straatje!
Mocht je GMP modellen verkopen, dan hoor ik het ook graag.
Tell me about it...Nelis schreef: Misschien dat de zwarte convertible er binnenkort ook maar eens komt. Ze worden niet goedkoper...
Zul je geen spijt van krijgen, Nelis. Dit zijn zulke mooi afgewerkte modellen. De lak is echt super!Nelis schreef:Inderdaad een super model! Heb er ook naar zitten kijken...
Kost op E-bay zo'n € 200,- ex. verzendkosten zag ik. Zeer zeker het overwegen waard!
Heb jij toevallig ook die Ford Falcon custom uit de jaren 70?
Very true, Faultier, they do have Soul! Thanks.Faultier schreef:nice collection
I don´t have much muscle cars but that does not mean I don´t like them.
I really like the old Challenger or old Camaros.
These cars had really a soul