Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
Re: Nelis update: 02-8-2012 Hij is er: Charger '68 zacht gee
EIk moet er ook nog bij zeggen dat de afwerking er op vooruit is gegaan. R/T aanduiding is veel strakker en ook de grijze randen van de grille en zo zijn netjes.
Bij oudere modellen ontbreekt er nog wel eens wat verf hier en daar.
Bij oudere modellen ontbreekt er nog wel eens wat verf hier en daar.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik vind de kleur best aardig. 

Wil hem dan wel is zien tussen de andere modellen, als de kleur dan mooier uit komtNelis schreef:
Klopt, ik had hem ook wat donkerder verwacht en moest ook zeker even wennen nadat ik de doos had opengemaakt. Nu ben ik er helemaal weg van.
Hij staat op de foto's ook op een witte achter- en ondergrond. Dat werkt ook niet echt mee. Tussen de andere modellen staat hij prachtig!

>>Check out my collection
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<

U vraagt wij draaien:

De kleur staat hem erg goed!
De Charger blijft toch een schitterend model. Één van mijn favoriete modellen. Ook in deze kleur is hij weer super

Blijft altijd lastig om een kleur goed op foto te krijgen, maar ik vind m voor mijn smaak een beetje te veel grondverf look hebben.Nelis schreef:De kleur komt in het echt wat anders over, ik vind het gaaf!Driver-X schreef:Leuke speciale aanwinst, maar ik moet zeggen dat ik de kleur echt helemaal niks vind, ik zie ze liever in een mooie donkere glimmende kleur.
Maar goed, zo veel mensen zo veel wensen.
Hoeveel Chargers heb je nu?
Hoeveel? Goeie vraag, zal eens tellen: Het zijn er 17, allen uit de Authentics serie natuurlijk.
Maar ja, de andere 16 vallen waarschijnlijk wel in mijn smaak.

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties!
Ben net nog eregens achter gekomen: Het model is gelimiteerd op 1500 stuks. Heb het op Ebay gelezen.
Ben net nog eregens achter gekomen: Het model is gelimiteerd op 1500 stuks. Heb het op Ebay gelezen.
Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties!
Ben net nog ergens achter gekomen: Het model is gelimiteerd op 1500 stuks. Heb het op Ebay gelezen.
Ben net nog ergens achter gekomen: Het model is gelimiteerd op 1500 stuks. Heb het op Ebay gelezen.
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Knap en zeldzaam model inderdaad. De speciale kleur staat hem wel vind ik.
Knappe update
Knappe update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- DaveysFlow
- Schaal: 1:18
Heerlijk en typisch sixties-kleurtje op je nieuwe Charger, Nelis!
Jouw hele verzameling spreekt mij als mede Musclecar/Pro Touring bewonderaar natuurlijk bijzonder aan...
Begrijp ik het goed, komen er van Autoworld/Greenlight ook nog Charger '69 straatversies uit dit jaar ?
Now, that would be da Bomb!!!!
Ik moet zeggen dat Greenlight erg vooruit is gegaan sinds ze samenwerken met Autoworld.
grtz,
D

Jouw hele verzameling spreekt mij als mede Musclecar/Pro Touring bewonderaar natuurlijk bijzonder aan...

Begrijp ik het goed, komen er van Autoworld/Greenlight ook nog Charger '69 straatversies uit dit jaar ?

Now, that would be da Bomb!!!!

Ik moet zeggen dat Greenlight erg vooruit is gegaan sinds ze samenwerken met Autoworld.
grtz,
D

Dank je Davey! Wanneer post je weer wat foto's van je modellen?DaveysFlow schreef:Heerlijk en typisch sixties-kleurtje op je nieuwe Charger, Nelis!![]()
Jouw hele verzameling spreekt mij als mede Musclecar/Pro Touring bewonderaar natuurlijk bijzonder aan...![]()
![]()
Begrijp ik het goed, komen er van Autoworld/Greenlight ook nog Charger '69 straatversies uit dit jaar ?![]()
Now, that would be da Bomb!!!!![]()
grtz,
D
Klopt! Er komt zéér binnenkort een '69 R/T in het bruin uit (bij een winkel op Ebay al leverbaar) een rode '68 R/T (bij diezelfde winkel al leverbaar). Er is net een grijze Charger R/T uit
'71 uitgekomen en volgende maand komt er een triple Blauwe '70 R/T uit. Voor dit jaar stond ook de licht groene Charger '69 uit de film ''Crazy Mary dirty Lary'' op het programma. Deze
staat nu ''on hold''. Hij komt misschien nog wel maar dan pas ergens in 2013. Ze gebruiken de voormalige ERTL Authentics mallen.
De eerste 3 ga ik hopenlijk binnenkort bestellen in Amerika, de 4e ook, maar wat later.