Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
prodee1
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 05 aug 2012 12:05
Schaal: 1:18

Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door prodee1 »

Goedendag,

Ik wil jullie mijn verzameling laten zien. Ik spaar 1:18 modelauto's en nog wat andere voertuigen van een andere schaal. Ik weet niet precies hoeveel ik er heb Want er heb er nog meer opgeruimt wegens het niet hebben van een vritine kast. Op het moment heb ik veel Porsches, maar daar gaat verandering in komen. Afbeelding Van voor naar achter( boven )]Rode Porsche 911 Carrera van Burago, Silvere Porsche 911 Carrera cabriolet van Maisto, Silvere Porsche Boxster van Maisto. Silvere Porsche Boxster s type 987 van Maisto, Gele Porsche 996 van Gate??? Gele en silvere Porsche 911 Carrera Supercup uitvoering van Burago.

Afbeelding

Van voor naar achter, Groene en rode porsche 911 Speedster 1989 Maisto. Rode porsche 930 turbo Revell, blauwe Ferrari 612 van Hotwheels.

Afbeelding

Van voor naar achter, silvere Chevrolet Corvette 69 van Revell, blauwe Chevrolet Corvette Grand Sport van Road singature, blauwe Shelby Cobra van Road Tough.

Dit is mijn schatje :D

Afbeelding

Dat waren 1:18 modellen. Nu iets wat ik nog niet gezien heb op dit forum.

Afbeelding
Afbeelding :dance:

Tonka Bottom Dumptruck en Tonka dumptruck. IK Ben ook begonnen met het sparen van oude Tonka's. Mijn broer spaart nylint en tonka en alles wat erop lijk van elke schaal. ( winnebago's, vrachtauto's enzo ) Het plan is om de Tonka Bottom Dumptruck helemaal te restaureren. Maar dat zit er voorlopig niet in.


Op mijn verlanglijstje staan verschillende modellen. Wat ferrari's van hotwheels, Corvette's, tonka voertuigen zoals de tonka Car Carrier. Maar dat komt als ik mijn spaar potje vol heb :P

Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door NetForce84 »

Welkom op het forum.
Een prachtige collectie die je hier toont :thump_up:
prodee1
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 05 aug 2012 12:05
Schaal: 1:18

Re: Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door prodee1 »

danku :D
porsche917KH
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 21:38

Re: Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door porsche917KH »

Hallo,
Je hebt al een mooie verzamelling met die porsche's en andere.en ja die oude tonka's zijn hier nog niet op het forum langs geweest,al was dit oerdegelijk speelgoed en toch mooi.en nu heel leuk om te verzamelen :)
prodee1
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 05 aug 2012 12:05
Schaal: 1:18

Re: Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door prodee1 »

danku , Ja dat is het zeker. Ik vind het leuk om ze te verzamellen maar het is niet dat ik er na op zoek ben. Ik geef liever mijn beetje geld dat ik heb uit aan 1:18 modellen
Gebruikersavatar
HHF
Berichten: 598
Lid geworden op: za 03 sep 2005 22:11
Schaal: 1:18
Locatie: Roeselare

Re: Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door HHF »

Veel porsche's, dat zie ik graag :D
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Mijn verzameling tot nu toe. 1:18 en Tonka.

Bericht door Johan »

Tonka, doet me gelijk denken aan m,n jonge jaren. :)
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Plaats reactie