Wist niet eens dat er vier modellen waren van de R32 in politie uitvoering

jazeker er zijn 4 r32 versies van de politiemanowar schreef:Erg mooie update weer hier![]()
![]()
Wist niet eens dat er vier modellen waren van de R32 in politie uitvoering
Heb de Skyline altijd een erg mooi model gevonden, nu is mijn Nissan verzameling is redelijk bescheiden bij die van jouw vergeleken en ook voornamelijk 1/43.nissanskylinejeroen schreef:even vraagje heb je zelf ook een nissan verzameling
zie je veel reageren op mijn forum ben ik eingelijk benieuwd
of je er ook een hebt met modellen![]()
gr jeroen
als ik jouw modellen 1/43 ziemanowar schreef:Heb de Skyline altijd een erg mooi model gevonden, nu is mijn Nissan verzameling is redelijk bescheiden bij die van jouw vergeleken en ook voornamelijk 1/43.nissanskylinejeroen schreef:even vraagje heb je zelf ook een nissan verzameling
zie je veel reageren op mijn forum ben ik eingelijk benieuwd
of je er ook een hebt met modellen![]()
gr jeroen
Virus is begonnen met de modellen van Ebbro en later aangevuld met HPI modellen.
Zoek maar eens op Skyline in mijn topic dan kom je de meeste wel tegen, al zijn dit voornamelijk enkel de HPI modellen.
Op http://s206.photobucket.com/albums/bb98 ... 20Skyline/ voor de eerdere Skyline's van Ebbro.
ook heb ik veel Fairlady Z moddellen van Ebbro maar die heb ik nog nooit echt op de foto gezet en geupload![]()
Heb ook wel een aantal Skyline 1/18 enkel heb ik deze pas verwijderd van imageshack en moet ik deze nog plaatsen op photobucket
Nissan Skyline Nismo R34 GT-R Z-Tune
NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A 1993 (HKS #87)
Nissan Skyline GT-R (R32) #2 STP Taisan
NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A 1993 CALSONIC SKYLINE #12 (TEAM IMPUL)
NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A 1993' NIKKO KYOSEKI SKYLINE GP-1 PLUS (NISMO)#55
NISSAN SKYLINE R34 JGTC TEST CAR 2001
ja klopt gelukkig is dit alleen het licht wat je zietDriver-X schreef:Het lijkt bij de voorbumper meer of er geen metallic in zit.
bedankt voor je reactiealain_1978 schreef:Knap dat je de Skyline hebt kunnen opknappen. Ziet er goed uit![]()
Ik kan dat goed begrijpen dat je hem gekocht hebt als je hem echt wilde hebben.
Ik heb dit oko al gedaan met een model. Als ze zeldzaam worden, doe je dit soms gewoon.