Coll. van Manowar (upd30-03) Ford Kuga 2013
Re: Coll. van Manowar (upd12-09) Dodge Charger SE 1968
Blijft een super mooie Charger in deze kleuren combo, in het echt zijn ze nog net wat mooier! 

Dikke Charger
Mooie collectie ook!

Mooie collectie ook!

- djtiesto8
- Schaal: 1:32
Gave foto's!
Nooit geweten hoe dat zat met die voorlichten in de grill. Ik dacht, die schijnen tussen het rooster door. Maar die draaien dus 180 graden als je de auto start, volgens Wikipedia tenminste; dat had ik nooit gedacht. Prachtig systeem zeg! Zo leer je elke dag weer bij he.

Nooit geweten hoe dat zat met die voorlichten in de grill. Ik dacht, die schijnen tussen het rooster door. Maar die draaien dus 180 graden als je de auto start, volgens Wikipedia tenminste; dat had ik nooit gedacht. Prachtig systeem zeg! Zo leer je elke dag weer bij he.

Mooi model en mooie foto's, lekker duidelijk zodat die Dodge tot zijn recht komt.
Die kleinere muscle cars zijn ook om te smullen, vooral die Monaco twins zijn heerlijk.
Die kleinere muscle cars zijn ook om te smullen, vooral die Monaco twins zijn heerlijk.

Wild wild horses couldn't drag me away
Bedankt voor de reacties

Thanksbobbob schreef:Dikke Charger![]()
Mooie collectie ook!

We zijn nooit te oud om te lerendjtiesto8 schreef:Gave foto's!![]()

- MitsuGalant
- Schaal: 1:18
Mooi model deze Charger, met die gave voorkant

Ik dacht dat er een klepje voorzat, dat dan naar boven zou draaien waardoor de koplampen konden schijnen. Maar ze draaien dus 180 gradendjtiesto8 schreef:Gave foto's!![]()

De koplampen draaien niet. Er zit eigenlijk gewoon een soort van garage deurtje voor dat naar boven wegdraaid...
http://www.youtube.com/watch?v=vE4QG4kyxMk
Op deze is het nog wat beter te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=2_pg0onoITo

Op deze is het nog wat beter te zien:

- djtiesto8
- Schaal: 1:32
Zeer verhelderend, Nelis. Dankjewel! Maar het maakte me toch wel benieuwd hoe ik dan kwam bij het 180 graden draaien van de lichten. Ik vond dit artikel:
Dit model, de '68 heeft inderdaad 'gewoon' schuifjes voor de lampen. Maar de oudere versies draaien dus werkelijk 180 graden met de lampen. Speciaal!Yahoo Answers schreef: The '66-'67 Chargers had rotating headlights, the lights actually rotated 180 degrees. The '68, '69, '70 and '72 (SE model only) Chargers had headlight doors and the Daytona had flip up headlights. I can't think of any other Dodge models that had hideaway headlights.
Bij de '66 en '67 is de grille ook wat bol van vorm, dus dat zou kunnen.
ziet er weer vet uit
- alain_1978
Knappe Charger. Rood staat hem ook wel.
Ook de zwarte Camaro Z28 uit je vorige update is om van te smullen
Ook de zwarte Camaro Z28 uit je vorige update is om van te smullen

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Re: Coll. van Manowar (upd16-09) Chevrolet Corvette C4 1986
Allemaal bedankt voor de reacties
Hier de tweede 1/18 model die pas is gearriveerd. Vind het persoonlijk echt een schitterend model. Enkel jammer dat de achterklep iet wat te plastic en zwak aanvoelt. Voor de rest een erg mooi model van Autoart
Chevrolet Corvette C4 1986

Enjoy.....

Hier de tweede 1/18 model die pas is gearriveerd. Vind het persoonlijk echt een schitterend model. Enkel jammer dat de achterklep iet wat te plastic en zwak aanvoelt. Voor de rest een erg mooi model van Autoart

Chevrolet Corvette C4 1986

Enjoy.....
Ik heb zo'n 10 jaar geleden op het punt gestaan deze in 1:1 te kopen, maar helaas gooide de verzekering toen roet in het eten omdat ik pas 19 jaar was. Vreemd was wel dat de Porsche die ik als alternatief kocht wél verzekerd werd.
Hoe dan ook, het blijft een prachtige Corvette zowel in 1:1 en als model! Zeer mooie aanwinst!

Hoe dan ook, het blijft een prachtige Corvette zowel in 1:1 en als model! Zeer mooie aanwinst!
- Ferrarifan
- Contacteer:
Dat is inderdaad een lekkere Corvette, mooie combinatie dat zwart met een rood interieur 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl