Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
Re: Nelis update: 19-09 DE LAATSTE...!
Toch rap gedaan als je dat in twee jaar bij elkaar heb weten te vinden.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Ja, vond het zelf ook niet verkeerd eigenlijk. Ik heb geluk gehad dat er een aantal zeldzame voorbij zijn gekomen op Ebay en dat die ook nog eens niet al teBrimbrammer schreef:Toch rap gedaan als je dat in twee jaar bij elkaar heb weten te vinden.
duur werden. Nu zie je ze eigenlijk nooit meer.
Zo weet ik nog dat ik de grijze primer Pork Chop Road Runner voor ongeveer € 60,- heb gewonnen, dat is nu ondenkbaar!
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Een beste prestatie, ben benieuwd naar het overzicht 

Fantastisch model van de Plymouth Road Runner
Ook gefeliciteerd met het behalen van je doelstelling. Het is wel een mijlpaal als je ze allemaal hebt
Ben benieuwd naar je volgende doelstelling

Ook gefeliciteerd met het behalen van je doelstelling. Het is wel een mijlpaal als je ze allemaal hebt

Ben benieuwd naar je volgende doelstelling

Dat weet ik zelf ook nog niet...manowar schreef:Ben benieuwd naar je volgende doelstelling

- alain_1978
De laatste? Amaai ik dacht dat je ook al ging stoppen met verzamelen. Was weer even verschieten.
Wederom een supermooie update. Elke keer weer genieten. Ik kan best begrijpen dat het een dure zoektocht geweest is maar wel de moeite waard hé.
En nu de levensvraag: wat nu? Is er nog leven na Plymouth
Wederom een supermooie update. Elke keer weer genieten. Ik kan best begrijpen dat het een dure zoektocht geweest is maar wel de moeite waard hé.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Mr. Dj M.
Vraag en aanbod en op het juiste moment toeslaan. Zeker gaaf als je dan zo'n reeks bij elkaar hebt weten te krijgen 

Stoppen zit ik niet aan te denken hoor.alain_1978 schreef:De laatste? Amaai ik dacht dat je ook al ging stoppen met verzamelen. Was weer even verschieten.
Er is nog Dodge, Shelby/Ford! En dan nog GM natuurlijk (met de merken die daarbij horen...!

Ja, wat dat betreft heb ik ook echt geluk gehad. Veel van de modellen zijn nu héél erg duur geworden of worden simpelweg nooit meer aangeboden.Mr. Dj M. schreef:Vraag en aanbod en op het juiste moment toeslaan. Zeker gaaf als je dan zo'n reeks bij elkaar hebt weten te krijgen
Re: Nelis update: 21-09 De 25... groepsfoto!
Zo, iedereen weer bedankt voor de reacties!
Tijd voor foto's van alle GMP Plymouth Roadrunner/GTX modellen bij elkaar:
Ze staan in volgorde van uitkomen (nummer) van links naar rechts dan van rechts naar links en dan weer van links naar rechts (zig-zag).

Tijd voor foto's van alle GMP Plymouth Roadrunner/GTX modellen bij elkaar:
Ze staan in volgorde van uitkomen (nummer) van links naar rechts dan van rechts naar links en dan weer van links naar rechts (zig-zag).

mooi .!!!! 

De paarse Roadrunner met Hemi. Die is als 3e uitgebracht.
- subarufreak
- Contacteer:
te gek voor woorden, zo'n collectie!
moesten er daar nu eens paar 1:1 van zijn...
prachtige collectie man!

moesten er daar nu eens paar 1:1 van zijn...

prachtige collectie man!