Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Nick's 1:18 Update Ford Gran Torino Starsky & Hutch
Rottig die bumper, ik kan dat niet goed hebben als ik weet dat ie niet compleet is.

Erg erg jammer van de bumper
Desondanks is en blijft het wel een schitterend model 
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Ligt de achterbumper niet nog los in de doos of zo want dat heb ik ook al eens meegemaakt.
Ziet er idd verder een prima model uit. Naar Starsky & Hutch heb ik vroeger in mijn jeugdjaren nog gekeken.
Ziet er idd verder een prima model uit. Naar Starsky & Hutch heb ik vroeger in mijn jeugdjaren nog gekeken.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
zat er helaas niet inalain_1978 schreef:Ligt de achterbumper niet nog los in de doos of zo want dat heb ik ook al eens meegemaakt.
Maar gelukkig valt het niet super op.. als de gaatjes niet in de bumper hadden gezeten, had ik het waarschijnlijk nieteens gezien
Ik heb het programma eigenlijk nooit gezien
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
Dat is bij precies andersom. Wel de serie maar nog nooit de filmNickW schreef:Ik heb het programma eigenlijk nooit gezienmaar wel de film.. enkele jaren geleden alweer. Het enige dat ik me kon herinneren was de auto
Re: Nick's 1:18 Update Ferrari 308 GTB
En er is eindelijk weer een update 
Een van mijn favoriete auto's:
De ferrari 308 GTB In het rood met beige interieur van hotwheels elite.
Foto's volgen snel
Een van mijn favoriete auto's:
De ferrari 308 GTB In het rood met beige interieur van hotwheels elite.
Foto's volgen snel
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
Ik vroeg me eigenlijk af, bij dit model zie ik opeens dat er op de onderkant van het model een cijfer-letter combinatie staat (in dit geval 3510WA) weet iemand waar dat voor is ofzo? Of is het iets volkomen onzinnigs? 
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
Mooie model!
Misschien type nummer oid?
Misschien type nummer oid?
Mooi model, alleen jammer dat er geen ..... klopt van dit model, Kyosho heeft beter zijn werk gedaan met de 308 GTB en de 308 GTB-QV.
De Ferrari 308GTB heeft geen spoiler op de achterklep, geen 2 buitenspiegels en ook geen koelsleuven in de kofferklep aan de voorkant.
De Ferrari 308GTB heeft geen spoiler op de achterklep, geen 2 buitenspiegels en ook geen koelsleuven in de kofferklep aan de voorkant.
-
porsche917KH
Hallo,
De Ferrari 308 GTB is een mooie auto en je model ervan is ook leuk.
De Ferrari 308 GTB is een mooie auto en je model ervan is ook leuk.
Het is ook eigenlijk de QV, maar staat niet op de doos dus zag ik wat later pasRedem00 schreef:Mooi model, alleen jammer dat er geen ..... klopt van dit model, Kyosho heeft beter zijn werk gedaan met de 308 GTB en de 308 GTB-QV.
Ik weet niet of hij dan wel klopt?
En tja, Kyosho is beter klopt maar ook veel duurder
Maar bedankt voor je info erover, dit wist ik eigenlijk niet
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
QV is het ook niet want die heeft een grotere lip aan de voorbumper een andere motorkap. Dit model heeft onderdelen van beide modellen dus het is geen van beide, slordig foutje van HW.
Ondanks die kleine foutjes is het toch een mooi model met goede afwerking vind ik 
Zeker voor de 39 euries die ik ervoor heb betaald

Zeker voor de 39 euries die ik ervoor heb betaald
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's
-
porsche917KH
Goed of fout , iedereen koopt modelauto's naar zijn beurs . heb hier ook een paar Porsche's staan die niet te vergelijken zijn met AutoArt maar ik vind ze leuk om te hebben