Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hele mooie ombouw! Knap gedaan echt waar.
Door geen straatversie uit te brengen van de M1 heeft Minichamps toch wel een serieuze steek laten vallen hé.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Hele mooie ombouw! Knap gedaan echt waar.
Door geen straatversie uit te brengen van de M1 heeft Minichamps toch wel een serieuze steek laten vallen hé.
hier ben ik het zeker mee eens dus maken we hem zelf maar
Alweer vele prachtige aanwinsten erbij de laatste tijd.
Echt klasse !!
Die geheel zwarte M1 vind ik echt heel subliem, prima idee om er zo een te maken.
Ga zo door, je hebt echt een klasse verzameling.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Een Subaru 22b Night edition
erg veel geluk gehad op een aanbied site voor miniatuur auto's de wagen heeft er een minuut opgestaan en heb hem gekocht ver onder de 100 euro
ik ben hem dus ook maar gelijk op gaan halen want was bang dat hij zich bedacht
ook de koenigsegg is een plaatje waarvoor mijn dan WRH ben hem ook maar opgaan halen want met de post vind ik toch een risico
maar nu maar foto's kijken
koenigegg met dicht dak
met open dak
heb nog meer nieuw binnen maar daar later meer over