Ik moet toch ook maar eens op zoek naar een mooi exemplaar, maar het mag natuurlijk weer niks kosten...
Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
Re: Nelis update: 14-10 Mothers Camaro, GMP
Mooie Camaro!
Ik moet toch ook maar eens op zoek naar een mooi exemplaar, maar het mag natuurlijk weer niks kosten...

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Heerlijk dikke kleur en met die wielen, top zeg 
Ja, dan wordt het moeilijk ben ik bang... Voordeel is wel dat de Camaro's van GMP redelijk waardevast zijn en zelfs meer waard worden...Driver-X schreef:Mooie Camaro!
De streetfighter. Inderdaad meer oranje roodNelis schreef:Welke? Die dragrace camaro (met reclame) of die streetfighter, die meer oranje?
Die is wel gaaf! Als je hem weg wil doen, dan hoor ik het graag!manowar schreef:De streetfighter. Inderdaad meer oranje roodNelis schreef:Welke? Die dragrace camaro (met reclame) of die streetfighter, die meer oranje?
- coolpappa04
Ja ik ben me er van bewust, maar er komen steeds weer andere modellen die voorrang hebben, musclecars is een beetje een zijtak van de verzameling.Nelis schreef:Ja, dan wordt het moeilijk ben ik bang... Voordeel is wel dat de Camaro's van GMP redelijk waardevast zijn en zelfs meer waard worden...Driver-X schreef:Mooie Camaro!

Ik zal het in mijn achterhoofd houdenNelis schreef:Die is wel gaaf! Als je hem weg wil doen, dan hoor ik het graag!manowar schreef:De streetfighter. Inderdaad meer oranje roodNelis schreef:Welke? Die dragrace camaro (met reclame) of die streetfighter, die meer oranje?
- alain_1978
Mooie Camaro! Zit daar de motor in van een Corvette?

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ja, dat is een Corvette motor inderdaad!alain_1978 schreef:Mooie Camaro! Zit daar de motor in van een Corvette?
Re: Nelis update: 18-10 En nog een Camaro...
Bedankt iedereen weer voor de reacties!
Nu alweer de volgende:
Een Chevrolet Camaro Baldwin Motion 1969 van Highway 61. Had hem eigenlijk te koop staan, maar vond hem te mooi en heb er een plaatsje voor gevonden...

Het metalic blauw is echt veel mooier in het echt dan op de foto's!
Nu alweer de volgende:
Een Chevrolet Camaro Baldwin Motion 1969 van Highway 61. Had hem eigenlijk te koop staan, maar vond hem te mooi en heb er een plaatsje voor gevonden...

Het metalic blauw is echt veel mooier in het echt dan op de foto's!
dikke update alweer
Nelis, mooie update! zag net ook een paar van je andere paginas! zeer knap allemaal! Is er toevallig ook ergens een foto met een overzichtje van al je modellen?

Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Gelijk heb je! Weer een prachtstuk NelisNelis schreef:Had hem eigenlijk te koop staan, maar vond hem te mooi en heb er een plaatsje voor gevonden...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AMNBREGN-D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- Mr. Dj M.
Lekke kleurtje, zeker houden in je collectie Nelis