rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
Re: rudie20vt, update 02-09-2012
dat zijn zeker weer 2 mooie aanwinsten!!!
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
manowar schreef:Twee erg mooie modellen die je hebt kunnen overnemen![]()
bedankt en als alles mee zit krijg ik volgende maand nog 3 heerlijke en unieke modellen van deze man en dit zijn wel de modellen die een verzameling als deze uniek maken.ronald-clio schreef:dat zijn zeker weer 2 mooie aanwinsten!!!
Weer mooie zandstuivers Rudie , met de Focus aan kop

he guy,Bondracer schreef:Weer mooie zandstuivers Rudie , met de Focus aan kop![]()
ja dat zijn er weer twee die de collectie weer net iets bijzonder maken en ik krijg er binnekort nog een paar en dan gaat effe de rem er op hier en gaan we voor andere dingen sparen en gaat de verzameling effe op een heeel laag pitje.
Re: rudie20vt, 5 unieke modellen 20-10-2012
Ik heb weer een paar unieke modellen kunnen scoren 2 er van komen van rally4belgium en zijn van een zeer kleine oplage en daaroor erg exclusief.
En de andere 3 komen van mijn rallyvriend en medeverzamelaar Ferdiand ook deze zijn met de hand geplakt en dus zeer exclusief en mooie detail is dat ik de ford focus gekregen heb van hem.(kadotje)
nou hier komen ze ik ben er blij mee en ze zijn alle 5 een echte aanwinst voor de collectie en persoonlijk vind ik de temink subaru (de gele) de mooiste sub in me collectie.

nou dit waren ze dan weer en ik ben er erg blij mee.
Gr, Rudie ter Hogt
En de andere 3 komen van mijn rallyvriend en medeverzamelaar Ferdiand ook deze zijn met de hand geplakt en dus zeer exclusief en mooie detail is dat ik de ford focus gekregen heb van hem.(kadotje)
nou hier komen ze ik ben er blij mee en ze zijn alle 5 een echte aanwinst voor de collectie en persoonlijk vind ik de temink subaru (de gele) de mooiste sub in me collectie.

nou dit waren ze dan weer en ik ben er erg blij mee.
Gr, Rudie ter Hogt
Laatst gewijzigd door rudie20vt op vr 28 dec 2012 19:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Zien er weer netjes uit
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie aankopen, hoe is het eigenlijk met Ferdinand. We horen niks meer van 'm 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Dikke updates! 

Mooie update 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Met ferdinand gaat het goed hij heeft wel de meeste van de gemaakte modellen verkocht en daar een motor voor weergekocht voor zijn vrouw en gaat nu op nieuw beginnen met verzamelen maar dan op een klijnere schaal hier is hij niet zo vaak te vinden meer.Ferrarifan schreef:Mooie aankopen, hoe is het eigenlijk met Ferdinand. We horen niks meer van 'm
de rest bedankt voor de recatie's
- zipperscales
- Contacteer:
Mooie aanwinsten weer Rudy, het zijn toch altijd de handgemaakte modellen die er boven uit steken! 

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- rallytukker
- Contacteer:
Super modellen Rudie.
Persoonlijk vind ik de zwarte lijnen tussen de deuren en de handgrepen en bumpers minder mooi bij een 1:43 komt het te grof over.

Persoonlijk vind ik de zwarte lijnen tussen de deuren en de handgrepen en bumpers minder mooi bij een 1:43 komt het te grof over.

rallytukker on tour
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Zeker weer mooie aanwinsten. Prachtige livery's op de Scoobies.