Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Man , oh man , ééntje uit m'n top10 wishlist , deze Falcon is geweldig maar o zo duur (verzending inbegrepen) , gelukkig heb je hem voor een aardige prijs weten scoren
Hoop deze ooit ook nog in de collectie te krijgen ...Supermooi model Manowar
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
oeh wat een lekker kleurtje. op een mooie hothatch
Maar. Ik vindt de achterkant er een beetje onaf uitzien. misschien komt het doordat de kentekenplaat mist? en ik vindt de achterlichten ook niet zo mooi gelukt.
maar goed. Gewoon met de neus naar voren in de vitrine zetten
Blijft jammer dat de speciale Aussie Fords en Holdens hier niet te koop zijn. Als je ze weet te vinden betaal je ook bijna altijd de hoofdprijs en dan kijk ik nog niet eens naar de verzendkosten....
Ik heb nog wel een paar dikke Holdens op de verlanglijst staan, maar gezien de prijzen kan ik dat wel vergeten eigenlijk....
Top aanwinst dus Manowar!
De Focus RS blijft trouwens ook een erg dikke bak, al ben ik met MC weer net even wat minder blij. Dat is echter al vaak genoeg gezegd, dus laten we het over de kleur hebben. Wat mij betreft heerlijk dat groen!! In het matzwart is het misschien meer een vervaarlijk beest, maar ik vind zo'n fel kleurtje de Rs toch bijzonder goed staan. Setje donkere wielen van de Rs500 eronder (ook al is dat niet standaard) en ik denk dat dat mijn favoriete kleurstelling is.