Een tijd geleden had ik dit ook met hem , hij heeft problemen gehad met zijn email box en er zijn emails verloren gegaan , dit is vast de reden dat hij niet gereageerd heeft
probeer hem nog een keer te mailen anders??

Ik zie het nu ook, en wat me dan ook opvalt is dat de woonplaats weer veranderd is van Medemblik naar Zwaag.NickW schreef:Wat me net opviel...
Scuderia models heeft zijn naam veranderd in Italian Passion.. weet iemand hier misschien iets meer van?
ZoietsBjorn schreef:Vast er zelf ook achter gekomen dat "Scuderia Models" een slechte naam heeft.
Dat was me eigenlijk nog niet opgevallen...Bjorn schreef:Ik zie het nu ook, en wat me dan ook opvalt is dat de woonplaats weer veranderd is van Medemblik naar Zwaag.NickW schreef:Wat me net opviel...
Scuderia models heeft zijn naam veranderd in Italian Passion.. weet iemand hier misschien iets meer van?
Vast er zelf ook achter gekomen dat "Scuderia Models" een slechte naam heeft.
+1hierschuifelhoofd schreef:Zo heb ik er ook eentje, Street Wars uit Tienen (15min van mijn deur).Nelis schreef:Trouwens nog een: Ene Danny Vogels. Deze wou al een tijdje geleden een of meerdere modellen kopen. Gereserveerd en niks meer van vernomen (kwam ze ophalen).
Kreeg ik gister weer een reactie op een advertentie, wat ik er voor moest hebben... Daar reageer ik dus niet op natuurlijk. Net of er niks aan de hand is...
1 keertje bij mij een paar spotgoedkope modellen komen ophalen, waarna ze volgende dag meteen tussen zijn advertenties staan, en hoe!
Vb: een Revell Corvette '69 met afgebroken spiegel, een laag stof, en geen doos (oorspronkelijk gekocht voor onderdelen),
staat de volgende dag als "onbeschadigd, in prima staat, erg zeldzaam" voor 3x !! de prijs tussen zijn zoekertjes.
Dat is dus de reden voor zijn wazige foto's, die hij van ver neemt met zijn gsm.
Ik heb hem toen niet willen binnen laten, zaken gedaan op mijn oprit.
2de keer had ie ook verschillende modellen "gereserveerd" maar nooit komen ophalen, telkens had hij een excuus, en zei hij dat hij zo snel mogelijk ging komen.
Elke keer opnieuw bied hij dus weer op mijn advertenties, en mailt hij met de meest belachelijke voorstellen.
En elke keer opnieuw mail ik terug dat ik al heb gezegd dat ik met hem geen zaken meer doe. Elke keer opnieuw.
Ik heb er al verscheidene collega verzamelaars voor gewaarschuwd die al met hem contact hadden gehad, en achteraf hetzelfde verhaal hadden.
Een vriend van me had er 1 voor hem gereserveerd, en ik had mijn vriend gezegd van gewoon te verkopen. Nooit meer gehoord van Street Wars.
1 keer zaken mee gedaan.FL3X schreef:Heeft er iemand ervaring met Christian Huizinga op marktplaats ?
set_tuning schreef:Heb van de week contact gehad met italian passion over de lopende problemen.
schijnt dat een kennis van hem ( waar hij al dik een jaar problemen mee heeft ) zijn emailadres etc en tevens zijn pc heeft gehacked voor foto's via wat polen ofzo.
Zodanig is er heel wat verkloot voor hem.
Dit is al 8 maanden geleden gedaan en daarom heeft hij ook aangifte gedaan hiervan en mocht hij op last van justitie ook niets meer doen in belang van het onderzoek en moest deze persoon dus toelaten om in zijn naam advertenties te plaatsen en mensen op te lichten.
Enige weken geleden heeft hij weer toestemming gekregen van justitie nadat Marktplaats alle advertenties van scuderia verwijderd heeft en de account heeft geblokkeerd.
Daarom heeft hij een oude account ( itaian passion ) van hem gebruikt om zijn handel online te zetten voor verkoop.
Hij heeft de hoop dat hij door een andere naam te gebruiken weer een vertrouwen kan opbouwen.
Ik hoop dat dit ook gaat lukken voor hem, aangezien hij flink in de problemen is gekomen doordat er verschillende aangiftes gedaan waren tegen hem hierdoor, terwijl hij hier niets mee te maken had, maar een slachtoffer was.
Ik weet niet of er hier begrip is hiervoor, maar een persoon dat bekend is met deze manier van online kopen /verkopen weet dat dit ernstige schade kan opleveren voor normale verkopers die gewoon gebruikt worden door criminelen en zo gewoon zelfs aangiftes en doodsbedreigingen krijgen buiten hun schuld om.
Italian passion is dus niet dezelfde persoon als met scuderia-models.
De persoon van Scuderia-models gebruikte wel naam en toenaam en zelfs het emailadres van deze verkoper.
Ik ook, gezien ik ook met de persoon zelf contact heb gehad via scuderia models... en dan was het gewoon de basis smoes "ik had het druk met mn werk"....andre schreef:set_tuning schreef:Heb van de week contact gehad met italian passion over de lopende problemen.
schijnt dat een kennis van hem ( waar hij al dik een jaar problemen mee heeft ) zijn emailadres etc en tevens zijn pc heeft gehacked voor foto's via wat polen ofzo.
Zodanig is er heel wat verkloot voor hem.
Dit is al 8 maanden geleden gedaan en daarom heeft hij ook aangifte gedaan hiervan en mocht hij op last van justitie ook niets meer doen in belang van het onderzoek en moest deze persoon dus toelaten om in zijn naam advertenties te plaatsen en mensen op te lichten.
Enige weken geleden heeft hij weer toestemming gekregen van justitie nadat Marktplaats alle advertenties van scuderia verwijderd heeft en de account heeft geblokkeerd.
Daarom heeft hij een oude account ( itaian passion ) van hem gebruikt om zijn handel online te zetten voor verkoop.
Hij heeft de hoop dat hij door een andere naam te gebruiken weer een vertrouwen kan opbouwen.
Ik hoop dat dit ook gaat lukken voor hem, aangezien hij flink in de problemen is gekomen doordat er verschillende aangiftes gedaan waren tegen hem hierdoor, terwijl hij hier niets mee te maken had, maar een slachtoffer was.
Ik weet niet of er hier begrip is hiervoor, maar een persoon dat bekend is met deze manier van online kopen /verkopen weet dat dit ernstige schade kan opleveren voor normale verkopers die gewoon gebruikt worden door criminelen en zo gewoon zelfs aangiftes en doodsbedreigingen krijgen buiten hun schuld om.
Italian passion is dus niet dezelfde persoon als met scuderia-models.
De persoon van Scuderia-models gebruikte wel naam en toenaam en zelfs het emailadres van deze verkoper.
Waarom heb ik een raar gevoel bij dit verhaal , wat tevens ongeloofwaardig overkomt.