Iemand ervaring met modelletjes in Italie bestellen? Zo ja op wat voor verzendkosten moet je rekenen?? Heb namelijk paar kitjes op internet gevonden van CLio S1600. Of loont het zich om te wachten tot ik van de zomer daar op vakantie ben???
[MOD-EDIT]Verplaatst vanuit 'de Beurs'. Muiter
Italie
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Matt Modelautos schreef:Bestel altijd mijn kitjes in Italië bij: zal hem voor het gemak maar "Robbie" noemen.
Dit gebeurd al jaren zonder problemen. Alleen kan de levertijd soms behoorlijk oplopen.
Dat heb ik ook gehad met die levertijd... Catalogus aangevraagt...
Een half jaar later kreeg ik 'm eindelijk, verwachte 'm al niet meer...
ik bestel ook bij Robbie. De verzending duurt een dag of 10, maar vaak moet hij het eerst nog bij bijv Tameo Kits zelf bestellen, en dat wordt om de zoveel tijd naar hem verstuurt, daarom duurt het soms wel een maand of 2 a 3 voordat je hebt wat je wilde...echter je hoeft pas te betalen als hij het spul daadwerkelijk opstuurt. Ik heb vorige week nog 2 kits van hem gehad en de verzendkosten waren dik 7 euro.
-
Jos schreef:ik bestel ook bij Robbie.
Wie is Robbie in Italië ? Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ik ben zeer benieuwd naar de website van deze Italiaanse verkoper.Zelf heb ik wel eens bij Carmodel in Italië besteld. Ook via eBay heb ik wel eens in Italië besteld bij modelauto winkels.
Over het algemeen is het in Italië bestellen hetzelfde, dan als je in België of Duitsland iets besteld. Ik zou wel via E-mail eerst informeren of ze betreffende modellen op voorraad hebben, of hoelang het duurt alvorens het leverbaar is. Je kunt dan ook via E-mail de bestelling doen. Tevens kun je via E-mail overleggen wat de verzendkosten zijn naar Nederland. Bijvoorlijk wanneer je "Priority" wilt laten versturen of verzekerde/aangetekende verzending als het om een behoorlijk bedrag gaat.