Oeps, tikfoutje...is inmiddels hersteld...djtiesto8 schreef:Mooi model, die auto van Mavic, zo met die attributen! Maar 't is toch een Peugeot 504 i.p.v. een 505?

Oeps, tikfoutje...is inmiddels hersteld...djtiesto8 schreef:Mooi model, die auto van Mavic, zo met die attributen! Maar 't is toch een Peugeot 504 i.p.v. een 505?
Inderdaad JonnoT - dat waren nog eens nostalgische tijden...jonnoT schreef:Prachtige up-date. Leuke collectie om naar te kijken. De Peugeots 505 en 605 roepen nostalgie op van de tijden met Zoetemelk, Kuiper, Kneteman en Raas. Kortom de legendarische Raleigh Ploeg van Peter Post![]()
![]()
![]()
Hoewel ik al wel wat wagens uit de reclamekaravan heb zien passeren , vraag ik me af of je nog meer van de echt buitensporig gevormde vervoermiddelen heb staan?
Bedankt allen voor jullie leuke reacties. Er komen nog genoeg updates en zeker nog meer van die ploegleiderswagens (met fietsen op het dak).Boskoos schreef:Mooie updatewat ik stoer vind aan deze collectie is dat bij sommige wagens de fietsen op het dak staan
vind ik geniaal
![]()
Ik zeg, laat maar komenleejoo schreef:Bedankt allen voor jullie leuke reacties. Er komen nog genoeg updates en zeker nog meer van die ploegleiderswagens (met fietsen op het dak).Boskoos schreef:Mooie updatewat ik stoer vind aan deze collectie is dat bij sommige wagens de fietsen op het dak staan
vind ik geniaal
![]()
Groet, leejoo
Ok, dan doe ik er nog een deze week en de overige komen met een volgende update:Boskoos schreef:Ik zeg, laat maar komenleejoo schreef:Bedankt allen voor jullie leuke reacties. Er komen nog genoeg updates en zeker nog meer van die ploegleiderswagens (met fietsen op het dak).Boskoos schreef:Mooie updatewat ik stoer vind aan deze collectie is dat bij sommige wagens de fietsen op het dak staan
vind ik geniaal
![]()
Groet, leejoo![]()