Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Maar de 40 jaar vooruitgang; voor mij is de Countach een stier die ook nu nog adembenemend bijzonder blijft. Zoveel indruk als die nu nog maakt, zal de Aventador over 40 jaar niet evenaren denk ik. Maar het duurt nog een tijdje voor we dat zeker weten.
lambo schreef:Na de eerste snelle shots van gisteren, vandaag wat meer foto's gemaakt. De Aventador is een belevenis op zich, openen van alle deuren, kleppen, spoilers en luchtinlaten vergt soms wat moeite, zeker met handschoenen aan. Het valt ook niet op dat de spoiler open kan, als je het niet weet kom je er waarschijnlijk nooit achter.
Inderdaad, de Verde Ithaca heeft zwarte velgen met gele remklauwen gekregen, als Autoart het niet lukt om een correcte replica uit te brengen dan maar zelf aan de slag.
De mat witte heeft nu oranje remklauwen van de china edition, gewoon voor de leuk.
Laatst gewijzigd door lambo op di 29 jan 2013 19:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Omdat zwarte modellen er vergeleken met hun kleurrijke broertjes er nogal verschillend uitzien heb ik een paar jaar geleden besloten om van mijn zwarte modellen ook een kleurig broertje aan te schaffen, een oranje CCX ziet er gewoon heel anders uit als een zwarte. Vandaar ook de 2e Aventador in het oranje, beide modellen ogen anders, maar beide zijn prachtig:
Laatst gewijzigd door lambo op do 06 dec 2012 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
rpi schreef:Ik vind dit echt een prachtige kleur. De lijnen van de auto komen agressiever over dan op de zwarte en dat mag best bij een Lamborghini.
Samen is natuurlijk helemaal lekker
Bedankt voor de goede levering weer, drop was lekker