renault verzameling van Ronald - eerste update 2013
-
- Schaal: 1:18
Re: renault verzameling van Ronald - 1:18 Renault 5 gt turbo
mooie colectie heb je daar
deze ga ik zeker blijven volgen
rij zelf ook met een clio 1 phase 2
deze ga ik zeker blijven volgen
rij zelf ook met een clio 1 phase 2
Mooie update !
-
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hele strakke modellen, die witte 5 turbo 2 is hier ook wel welkom..
het begint te kriebelen om weer wat duurdere modellen aan te schaffen maar ik spaar voor een auto
echt niet makkelijk als je zo'n mooie modellen ziet verschijnen! 
het begint te kriebelen om weer wat duurdere modellen aan te schaffen maar ik spaar voor een auto

R. Renders photography
- ronald-clio
Re: renault verzameling van Ronald - update 15-11
En weer een update van een viertal modellen, waarvan er 2 tussen zitten waar ik heel blij mee ben!!
Als eerste , 1:43 Renault megane coupe F1 safety car:

1:87 Renault clio williams van herpa (ook blij dat ik deze kon vinden overigens!):

En dan DE 2 modellen waar ik echt super blij mee ben, en vooral blij dat ik ze nog kon vinden:
1:43 Renault 5 GT Turbo grijs:

en de Renault 5 GT Turbo in het rood:

Al met al voor mij een geslaagde toevoeging aan mijn collectie. Even voor de tussenstand , de teller staat nu op 246 modellen
Als eerste , 1:43 Renault megane coupe F1 safety car:

1:87 Renault clio williams van herpa (ook blij dat ik deze kon vinden overigens!):

En dan DE 2 modellen waar ik echt super blij mee ben, en vooral blij dat ik ze nog kon vinden:
1:43 Renault 5 GT Turbo grijs:

en de Renault 5 GT Turbo in het rood:

Al met al voor mij een geslaagde toevoeging aan mijn collectie. Even voor de tussenstand , de teller staat nu op 246 modellen

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Mooie Update
Dat is een knappe megane 

Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
Ik heb nog een aantal gt turbo's en misschien wil ik die wel verkopen 

- ronald-clio
Je heb PBantoine schreef:Ik heb nog een aantal gt turbo's en misschien wil ik die wel verkopen

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Jij ook, maar dat zal je al wel gezien hebben

Ik heb ook nog wel een stel Renaultjes die ik kwijt wil.
Interesse?
Antonio.
Interesse?
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
- ronald-clio
Re: renault verzameling van Ronald - update 26-11
Vandaag weer 2 nieuwe modellen binnen gekregen waar ik ook wer super blij mee ben, met dank aan Antoine 
1:43 Renault 5 GT Turbo zwart:

1:43 Renault 5 Gt Turbo "diac" zilver:

Maar ja er komen wel modellen bij , maar de ruimte blijft hetzelfde...... Dus ook maar even de vitrine helemaal leeg gehaald , schoon gemaakt en alles opnieuw ingeruimd:
plank 1:

plank 2:

plank 3:

plank 4:

plank 5:

Verder gaan wij begin Januari beginnen met de verbouwing van onze zolder. Aangezien mijn vrouw in blijde verwachting is van ons 2e kindje en we maar 2 slaapkamers hebben momenteel , moet er een derde slaapkamer gerealiseerd worden en dat word de zolder. Op de zolder komt een dakkapel , en aangezien we de zolder met een dakkapel in tweeen kunnen splitsen waardoor we 2 slaapkamers kunnen creeren word 1 deel mijn hobby kamer. Om deze een beetje leuk aan te gaan kleden ben ik begonnen met wat Renault dingen te verzamelen.

Voor de rest van dit jaar zullen er geen nieuwe modellen meer bij komen (tenzij ik iets moois/zeldzaams tegen kom). Onze prioriteit ligt nu bij het verbouwen van de zolder.

1:43 Renault 5 GT Turbo zwart:

1:43 Renault 5 Gt Turbo "diac" zilver:

Maar ja er komen wel modellen bij , maar de ruimte blijft hetzelfde...... Dus ook maar even de vitrine helemaal leeg gehaald , schoon gemaakt en alles opnieuw ingeruimd:
plank 1:

plank 2:

plank 3:

plank 4:

plank 5:

Verder gaan wij begin Januari beginnen met de verbouwing van onze zolder. Aangezien mijn vrouw in blijde verwachting is van ons 2e kindje en we maar 2 slaapkamers hebben momenteel , moet er een derde slaapkamer gerealiseerd worden en dat word de zolder. Op de zolder komt een dakkapel , en aangezien we de zolder met een dakkapel in tweeen kunnen splitsen waardoor we 2 slaapkamers kunnen creeren word 1 deel mijn hobby kamer. Om deze een beetje leuk aan te gaan kleden ben ik begonnen met wat Renault dingen te verzamelen.

Voor de rest van dit jaar zullen er geen nieuwe modellen meer bij komen (tenzij ik iets moois/zeldzaams tegen kom). Onze prioriteit ligt nu bij het verbouwen van de zolder.
- rallytukker
- Contacteer:
super mooi al die 5 turbo`s lekker dik 

rallytukker on tour
Mooie collectie !!!