Lambo's 1:18 collectie: update 3 en 4 van 2017
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Lambo's collectie - Nieuwe bull 20-11-11 p. 47
Erg gaaf in het oranje, oogt erg bruut 

Bedankt voor de reacties, voor de mensen die nog twijfelen, dit model is de prijs zeker waard.
Nu begint het wachten weer op de volgende update, eerste model dat uitkomt is de Pur Sang maar ik verwacht hier een stevig prijskaartje dus misschien dat ik deze voorbij laat gaan, ik heb hier toch al een handsample van, waarschijnlijk wordt het dus de LP570 die als eerste hier komt.
Nu begint het wachten weer op de volgende update, eerste model dat uitkomt is de Pur Sang maar ik verwacht hier een stevig prijskaartje dus misschien dat ik deze voorbij laat gaan, ik heb hier toch al een handsample van, waarschijnlijk wordt het dus de LP570 die als eerste hier komt.

Wow wat een mooie Bull heb je er weer bij
Ook de foto's zijn weer top
Vind het een super combi, maar oranje heeft toch de voorkeur
Groet,
Paul

Ook de foto's zijn weer top

Vind het een super combi, maar oranje heeft toch de voorkeur

Groet,
Paul
- Ferrarifan
- Contacteer:
Mooie foto's, mooie kleur, mooie stier 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- lambodiecast
Knap hoor, de oranje ziet er inderdaad anders uit dan de zwarte versie ... heb je trouwens gemerkt dat de oranje kleur op de remklauwen niet dezelfde is ?
Op de Nero Nemesis versie zijn deze oranje met zwarte tekst ... zoals de optie van Lamborghini ook te verkrijgen is, terwijl op de Arancio Argos de remklauwen ook in de donker oranje 'Argos' kleur gespoten zijn, met witte tekst ... dit is zelfs niet verkrijgbaar 'af fabriek' en dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.
AutoArt had op de Arancio Argos gewoon de zwarte remklauwen met witte tekst moeten zetten, dan was het perfect de perskit wagen geweest, nu is het eigenlijk een 'fantasy' model geworden.
Op de Nero Nemesis versie zijn deze oranje met zwarte tekst ... zoals de optie van Lamborghini ook te verkrijgen is, terwijl op de Arancio Argos de remklauwen ook in de donker oranje 'Argos' kleur gespoten zijn, met witte tekst ... dit is zelfs niet verkrijgbaar 'af fabriek' en dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.
AutoArt had op de Arancio Argos gewoon de zwarte remklauwen met witte tekst moeten zetten, dan was het perfect de perskit wagen geweest, nu is het eigenlijk een 'fantasy' model geworden.
Dit was het mest opvallende toen ik de eerste productiefoto's zag, vooral de witte tekst vond ik raar, nu ik hem hier heb staan valt het eigenlijk wel mee en zoals als je hebt kunnen zien kun je altijd wat wisselen, de witte heeft zwarte velgen met zwarte remklauwen. Als ik nu naar mijn vitrine kijk zie ik een zwarte vlek met oranje remklauwen en een feloranje monster, van dichtbij in daglicht vindt ik de zwarte wat mooier.lambodiecast schreef:Knap hoor, de oranje ziet er inderdaad anders uit dan de zwarte versie ... heb je trouwens gemerkt dat de oranje kleur op de remklauwen niet dezelfde is ?

Thanks Lambo, now I need the orange Avy as well

And Marks Review about the Avy got me the impression that AA really did something very special.
So lets see.
Nero Nemsis
Arancio Argos
Grigio Evoque in 2013....
I need them

Don´t know what I will do with my orange MR then but in the end all I wanted from the beginning was AA.
Thats why I also can´t justify the FrontiArt Agera for myself yet

Ok, too much talking

bedankt for de prechtige photos

Bye
Faultier
Faultier
Sorry Faultier, it was hoping you won't see my pics since you're addicted to buy about every modelcar that's released
, i guess next week we will see your pics of the orange then 

that could be possible and if the grey one would reach europe in 2012 you would also see it.
But grey won´t show up here in 2012
But grey won´t show up here in 2012

Bye
Faultier
Faultier
Ik vind de zwarte toch iets meer de Stealth fighter look hebben maar dat neemt niet weg dat het allebei uitzonderlijke mooie miniaturen zijn! 

- alain_1978
Ik zou de oranje kiezen want daar wordt ik meer blij van als ik het model zie.
De zwarte is zo sinister en depri.
Mooie update
De zwarte is zo sinister en depri.
Mooie update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
In 't het oranje ziet ie er toch lekkerder uit. Dat mat-zwart vind ik toch wat deprimerend.. 

Ongeacht de kleur vind ik ze heel erg mooi.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Re: Lambo's collectie - 2012 jaaroverzicht
Het is weer december, op televisie wordt het ook weer tijd van de jaaroverzichten, dus kan het hier ook wel. Dit jaar weer flink wat modellen aangeschaft, zelfs het meeste in een jaar tot nu toe, 13 in totaal, 4 waren gepland, de rest impuls aankopen tijdens het wachten op nieuwe releases
, gelukkig staan er niet veel modellen meer op mijn "eens te kopen in tijd van geen nieuwe modellen" lijstje, dus ik hoop volgend jaar een betere verhouding te hebben tussen gepland en impuls. Iedereen alvast prettige feestdagen en een goed 2013

- alain_1978
Re: Lambo's collectie - 2012 jaaroverzicht
Mooi overzichtje. Is weer een goed jaar geweest zo te zien
Voor u ook de beste wensen!

Voor u ook de beste wensen!

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'