Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hey,
Mooie Porsche 911 GT3 RSR heb je bij , maar ben je zeker dat hij van Minichamps is ?
En wat betreft die Prospeed Porsche van minichamps uit de GT3 2011, denk dat die nog wel een tijdje op zich zal laten wachten minichamps kennende ,duurt altijd
lang bij hen
Ok na even zoeken, is men laatste update toch een autoart! Grote vergissing van mij die ik eigelijk niet mocht maken het is dus geen minichamps. Wel mooi opgemerkt van jullie ook moet ik zeggen! Was er zo van overtuigd dat het een minichamp was. Maar of ie nou van AA was of MC. Het is het uiterlijk van de wagen dat telt voor mij.
Nogmaals mijn excuses, en een duim omhoog voor de mensen die het opgemerkt hadden
Maakt ook helemaal niet uit of het een minichamps is of een autoart want beide fabrikanten maken zeer mooie modellen
alleen had ik er nog nooit van gehoord en dacht misschien heb jij wel een hele zeldzame te pakken
nou verzamel ze en je hebt zeker al een paar hele mooie modellen er tussen staan
Kerstmis komt eraan dat betekend cadeautjes tijd. Mijn ouders wisten niet wat ze mij moesten geven dus stelde ik voor een porschke te bestellen zodat ze die maar moeten inpakken en onder de boom hoeven te leggen.
Nu heb ik vorige week druk zitten mailen met Wouter van WRH en ik heb bij hem de GULF porsche besteld van lemans.
Ik veronderstel dat ik dit model ga aankrijgen deze week. Dus fotos komen er zo snel mogelijk op.
Dit model maken ze niet meer dus vond ik dit wel een tof geschikt (vroeg) kerstcadeau
Boskoos schreef:Kerstmis komt eraan dat betekend cadeautjes tijd. Mijn ouders wisten niet wat ze mij moesten geven dus stelde ik voor een porschke te bestellen zodat ze die maar moeten inpakken en onder de boom hoeven te leggen.
Nu heb ik vorige week druk zitten mailen met Wouter van WRH en ik heb bij hem de GULF porsche besteld van lemans.
Ik veronderstel dat ik dit model ga aankrijgen deze week. Dus fotos komen er zo snel mogelijk op.
Dit model maken ze niet meer dus vond ik dit wel een tof geschikt (vroeg) kerstcadeau
De kerstman heeft dus toch nog een Gulf porsche gevonden voor bij u onder de kerstboom.
Ben nieuwsgierig naar de foto's.
Ik mag die van mij volgende zaterdag gaan afhalen.
Boskoos schreef:Kerstmis komt eraan dat betekend cadeautjes tijd. Mijn ouders wisten niet wat ze mij moesten geven dus stelde ik voor een porschke te bestellen zodat ze die maar moeten inpakken en onder de boom hoeven te leggen.
De kerstman heeft dus toch nog een Gulf porsche gevonden voor bij u onder de kerstboom.
Ben nieuwsgierig naar de foto's.
Ik mag die van mij volgende zaterdag gaan afhalen.
Hehe. Klopt volledig. Hopelijk krijg ik hem onbeschadigd via de post aan deze week. Zag er nog 1tje staan voor een degelijke prijs op marktplaats van Wouter (wrh) had dus snel contact gezocht
Nu moeten we beiden maar even geduld hebben dan
Mijn kerstcadeau is vroeg aangekomen maar kon niet wachtten tot na kerstmis om een aantal foto's te nemen en hier op dit forum te plaatsen
Enjoy! De welbekende GULF PORSCHE! Er is 1 klein foutje op de wagen! niet de fout van de verkoper. Het is een kleine beschadiging aan jullie om te zoeken waar. (de beschadiging is 2mm groot)
zo dit is een overzicht (op dat lege plekje ertussen komt de gulf) maar deze is helaas al terug ingepakt voor onder de kerstboom!
Nelis schreef:Gaaf model, de beschadeging kon ik zo gauw niet vinden...
Op de achterkant. op de orange streep een kleine beschadiging van 2mm. De verkoper had me hiervoor wel gewaarschuwd! Maar zoals ik zeg als je het niet weet zie je het niet! Voor de rest is het model Tip Top in orde Ben blij dat ik deze in mijn collectie heb kunnen toevoegen