Proficiat
Porsche Verzameling 1/18 UPDATE 15/9
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: <Porsche Verzameling Boskoos> NIEUWE UPDATE 8/12
Prachtige aanwinst.
Proficiat
Proficiat
Overlaatst naar een beurs geweest in Essen (DE). Jammer genoeg fotocamera vergeten!
.. (heb wel paar fotootjes met de GSM getrokken) Stonden prachtige modellen binnen! De porsches konden mij wel bekoren!
Ook heb ik een aantal posters meegenomen waarvan deze die ik ingekaderd heb en boven mijn bed heb gehangen! Deze poster is 50 cm breed en 90 cm lang dus een mooi gevulde kader zeg maar.
Het gaat over de 24H winnaar van Nurburgring 2009
-------------------------------------------------------------

De poster draait een beetje wazig uit op foto. Maar in het echte leven is hij zo zuiver als hij maar kan zijn zonder plooien of andere kleinen fouten!
Nu maar maken dat dit model ook in mijn collectie komt te staan! Weer iets om naar uit te kijken
..
Het gaat over de 24H winnaar van Nurburgring 2009
-------------------------------------------------------------

De poster draait een beetje wazig uit op foto. Maar in het echte leven is hij zo zuiver als hij maar kan zijn zonder plooien of andere kleinen fouten!
Nu maar maken dat dit model ook in mijn collectie komt te staan! Weer iets om naar uit te kijken
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
- NetForce84
- Moderator
Ik heb dit model al in bestelling staan op 1:18 maar wanneer hij gaat uitkomen..... 
Re: <Porsche Verzameling Boskoos> POSTER UPDATE 11/12
Slimme zet! Bij mij zal het nog wel even duren. Maar vroeg of laat komt hij wel 
- alain_1978
Mooie poster. Van de Essen Motorshow?

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
-
porsche917KH
Hey,
Mooie poster van die porsche,is eens iets anders dan een model.en ja nu hopen dat je de modelauto ook nog kan krijgen,ma da zal wel komen
Mooie poster van die porsche,is eens iets anders dan een model.en ja nu hopen dat je de modelauto ook nog kan krijgen,ma da zal wel komen
Kloptalain_1978 schreef:Mooie poster. Van de Essen Motorshow?
mooie poster, posters heb ik ook mega veel ook van race 911's miss ook een keer een leuk iets om te showen hier haha
Autotjezz
Ben er wel benieuwd naar! Stuur eventueel PBronde3 schreef:mooie poster, posters heb ik ook mega veel ook van race 911's miss ook een keer een leuk iets om te showen hier haha
Is goed ik zal eens kijken of het me lukt ze allemaal te fotograferen zijn er namenlijk ca. 250
haha dus kan zijn dat het ff duurd voordat alles gefotografeerd is maar het gaat goed komen
haha dus kan zijn dat het ff duurd voordat alles gefotografeerd is maar het gaat goed komen
Autotjezz
Jezus? Alleen van porsches??ronde3 schreef:Is goed ik zal eens kijken of het me lukt ze allemaal te fotograferen zijn er namenlijk ca. 250![]()
Er is er 1tje jaloeeersss
ja alleen Porsche's ik had ook van andere autos maar alles wat ik had qua miniaturen, folders enz die niet Porsche gerelateerd waren heb ik door de jaren heen verkocht
Autotjezz
Netjes! Laat maar komen zou ik zeggen 
gr ron
Autotjezz