[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
Re: [Maurice'collection]Classic Rolls Royce @ P179
Mooie wagen inderdaad!
- mercedes fan
Bedankt voor alle reacties, en inderdaad alain, het interieurtje is ook prachtig gedaan
Hier nog wat foto's van een ander model:

Vandaag ook de vitrine's een beetje schoongemaakt, geeft een leuk overzichtje:

Hier nog wat foto's van een ander model:

Vandaag ook de vitrine's een beetje schoongemaakt, geeft een leuk overzichtje:

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Geweldig mooie Ferrari!
Ook vind ik het altijd leuk om overzichtsfoto's te zien met al dat moois bij elkaar.

Ook vind ik het altijd leuk om overzichtsfoto's te zien met al dat moois bij elkaar.

Re: [Maurice'collection]Overzichtje + nieuwe aanwinst
Mooie update
Vitrines terug proper maken zien sommige als een lastige job. Maar ik vind dit iets leuks
Je kasten terug laten blinken
Modellen bij elkaar zetten. Fotootjes nemen
Ik vind het super! Je update is ook machtig
Zeer interessante update!

Zeer interessante update!

Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
Mooie aanwinst, en grappig ook die dubbele ruitenwisser op het achterraam.

Mooi ding die Ferrari , overzicht foto,s zijn ook erg leuk om te zien .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Super mooie ferrari heeft CMC weer gemaakt
Vind ze steeds mooier worden tegen over de exoto modellen

- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Hieruit blijkt dat HWE het steeds beter doet, mensen denken nu al dat het CMC ismarco71 schreef:Super mooie ferrari heeft CMC weer gemaakt

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- alain_1978
De ferrari 410 Superamerica van HW Elite is idd een sterk model. Nog steeds één van de beste HW Elites vind ik 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Inderdaad. Ik ben zeer benieuwd waar Hotwheels het komende jaar mee gaat komen. Weer een fraaie aanwinst Maurice.alain_1978 schreef:De ferrari 410 Superamerica van HW Elite is idd een sterk model. Nog steeds één van de beste HW Elites vind ik

- Mr. Dj M.
Mooie update Maurice. Zilver past perect bij deze Ferrari.
Misschien wel beter passend dan de rode kleur op mijn HSE.
Leuk overzicht ook weer, met de twee bij elkaar passende CL's

Misschien wel beter passend dan de rode kleur op mijn HSE.
Leuk overzicht ook weer, met de twee bij elkaar passende CL's

- mercedes fan
Dan nu een voor mij droom-update!
Al vanaf het begin dat ik verzamel hoopte ik op een 540k AutobahnKurier in 1/18, ''die zal toch wel nooit komen'' dacht ik altijd.. Tot dat een nieuwe fabrikant (BoS) ineens aankwam zetten met het bericht dat ze dit model in 1/18 gingen produceren enkel en alleen voor een bekende grote duitse modelautowinkel in een oplage van 2000 stuks, ik had me aangemeld voor een Nis (new in stock) service, zodra ik 't mailtje had ontvangen waarin stond dat hij leverbaar was had ik de bestelling binnen een minuut afgerond
Vandaag kwam ze binnen, de kwaliteit is erg fijn (geen neo, maar zeker een stuk beter dan otto). Ik heb normaal gesproken niets met gesealde modellen omdat ik de afwerking simpelweg niet kan waarderen van de modellen onder de 150 euro, maar deze fabrikant bewijst dat ze zeer fijne modellen kunnen produceren, weliswaar gesealed maar wel beneden de 100 euro. Heb in lange tijd niet meer met zoveel vreugde op de postbode zitten wachten, wat ben ik ontzettend blij met dit model

Helaas maar 1 slecht fototje, zodra het weer het toelaat een uitgebreide fotosessie
Al vanaf het begin dat ik verzamel hoopte ik op een 540k AutobahnKurier in 1/18, ''die zal toch wel nooit komen'' dacht ik altijd.. Tot dat een nieuwe fabrikant (BoS) ineens aankwam zetten met het bericht dat ze dit model in 1/18 gingen produceren enkel en alleen voor een bekende grote duitse modelautowinkel in een oplage van 2000 stuks, ik had me aangemeld voor een Nis (new in stock) service, zodra ik 't mailtje had ontvangen waarin stond dat hij leverbaar was had ik de bestelling binnen een minuut afgerond

Vandaag kwam ze binnen, de kwaliteit is erg fijn (geen neo, maar zeker een stuk beter dan otto). Ik heb normaal gesproken niets met gesealde modellen omdat ik de afwerking simpelweg niet kan waarderen van de modellen onder de 150 euro, maar deze fabrikant bewijst dat ze zeer fijne modellen kunnen produceren, weliswaar gesealed maar wel beneden de 100 euro. Heb in lange tijd niet meer met zoveel vreugde op de postbode zitten wachten, wat ben ik ontzettend blij met dit model

Helaas maar 1 slecht fototje, zodra het weer het toelaat een uitgebreide fotosessie

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: [Maurice'collection]1/18 droom!
Ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Zover ik weet komt dit model wel uit de NEO stallen. Modelcarweb, is namelijk eigenaar van NEO, en BoS is ook van Modelcarweb. Ik denk gok dat er nog een paar leuke modellen uit gaan komen de komende tijd.
Ik verwacht nog wel een goede fotoshoot.
Ik verwacht nog wel een goede fotoshoot.

-
- Moderator
Dat zijn de betere verhalen.
Onverwachts een producent die een model gaat maken, en dan later ook nog eens te pakken krijgen.
Onverwachts een producent die een model gaat maken, en dan later ook nog eens te pakken krijgen.

- Mr. Dj M.
Je hebt hem al binnen!
BoS is inderdaad nu een merk van ***, dat volgens onze bronnen in het 1:18 discussie topic in samenspraak met Otto bij hen de modellen laat ontwerpen (zodat je niet gaat produceren wat de ander al doet en zodat ze gebruik kunnen maken van de R&D van Otto) en deze vervolgens laat bouwen in een NEO fabriek.
Afwerking zou daarmee perfecter moeten zijn en als we je bericht zo mogen geloven is dat ook zo.
@Rico: Begrijp dat NEO is overgekocht eerder dit jaar, want het was een Nederlands bedrijf.
Verklaard in ieder geval het aantal NEO specials en de rede dat ze de NEO productiecapaciteit gebruiken.

BoS is inderdaad nu een merk van ***, dat volgens onze bronnen in het 1:18 discussie topic in samenspraak met Otto bij hen de modellen laat ontwerpen (zodat je niet gaat produceren wat de ander al doet en zodat ze gebruik kunnen maken van de R&D van Otto) en deze vervolgens laat bouwen in een NEO fabriek.
Afwerking zou daarmee perfecter moeten zijn en als we je bericht zo mogen geloven is dat ook zo.
@Rico: Begrijp dat NEO is overgekocht eerder dit jaar, want het was een Nederlands bedrijf.
Verklaard in ieder geval het aantal NEO specials en de rede dat ze de NEO productiecapaciteit gebruiken.
Laatst gewijzigd door mercedes fan op zo 23 dec 2012 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: SPAM
Reden: SPAM