MYTY's Collection ;) (24 dec.) Nieuwe Mustang velgjes
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: MYTY's Collection ;) (2 aug update)
Prachtig gedetaileerde Shelby. Dat motordetail
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Re: MYTY's Collection ;) (2 aug update)
TOTAAL ONVERWACHTS ! Had geen bericht van modelcarworld.de ontvangen dat de betaling binnenwas of dat het pakket verzonden werd! Beetje stom van hun maar daar ben ik niet minder blij om ! Eindelijk een Golf 2 die ik aan mijn collectie kan toevoegen
Hier wat snelgeschoten fotos
Norev (Modelcarworld) 1:18 1990 Golf 2 GTI G60
De velgen vind ik veel mooier als ik had verwacht en het model zelf oohhhh zo mooi !
Binnnenkort mooiere fotos
Hier wat snelgeschoten fotos
De velgen vind ik veel mooier als ik had verwacht en het model zelf oohhhh zo mooi !
Binnnenkort mooiere fotos
>>Check out my collection http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<
Re: MYTY's Collection ;) (3 okt. update) NOREV GOLF 2 GTI !
Mooi model. Ik zat er zelf net aan te denken om er 1 (of 3, is goedkoper:P) Aan te schaffen.
Veel plezier ermee. Hij valt mij enorm mee. op de 1e foto's leek hij heel erg lomp
Veel plezier ermee. Hij valt mij enorm mee. op de 1e foto's leek hij heel erg lomp
Knappe verkleining van de G60
- topgearpetey
- Schaal: 1:43
prachtige collectie Muscle Cars
Nulla Tenaci Invia Est Via
- Mr. Dj M.
Zo hij is er al!
Mooi model en de velgen zien er inderdaad beter uit dan verwacht aan de hand van de pre-order foto.
Wel vind ik het jammer dat de achterlichten er uit zien, zoals ze er uit zien. Ik had gehoopt dat ze die op de GTI nog zouden aanpassen. Die van de Otto's vind ik toch een stuk beter gelukt. Wat mij betreft is dat eigenlijk de enige afknapper van de Norev.
Mooi model en de velgen zien er inderdaad beter uit dan verwacht aan de hand van de pre-order foto.
Wel vind ik het jammer dat de achterlichten er uit zien, zoals ze er uit zien. Ik had gehoopt dat ze die op de GTI nog zouden aanpassen. Die van de Otto's vind ik toch een stuk beter gelukt. Wat mij betreft is dat eigenlijk de enige afknapper van de Norev.
Eindelijk tijd gekregen om meer fotos te maken van de Golf 2 gti van Norev ^^
De Golf samen met zijn maatje de Corrado
De General Lee van Greenlight had ik besteld, maar is 3x terug gemoeten omdat de serie te slecht is en ze dus allemaal mankementen hadden Dus geen General Lee voor mij.
De Golf samen met zijn maatje de Corrado
De General Lee van Greenlight had ik besteld, maar is 3x terug gemoeten omdat de serie te slecht is en ze dus allemaal mankementen hadden Dus geen General Lee voor mij.
>>Check out my collection http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<
Re: MYTY's Collection ;) (29 okt. update)
Nieuwe velgjes voor de mustang, ze zitten er nog niet vast onder aangezien ik nog twijfel of ik ze niet bij een ander model nodig heb
Ik vind ze in iedergeval er zeker vet bij staan
Solido 1:18 Ford Mustang Fastback 1965
PRETTIGE FEESTDAGEN ALLEMAAL
Ik vind ze in iedergeval er zeker vet bij staan
Solido 1:18 Ford Mustang Fastback 1965
PRETTIGE FEESTDAGEN ALLEMAAL
- Mr. Dj M.
Re: MYTY's Collection ;) (24 dec.) Nieuwe Mustang velgjes
Bekende maar niet meer gemakkelijk te krijgen GMP's. Mooie velgjes
En ja ze staan goed onder de Mustang, maar ook onder veel andere modellen. Bij mij dienen ze als vervanging van de goedkoop uitzeinde wielen van de Motormax auto trailer. Die krijgt er gelijk een stuk beter aanzien van
Jammer van de General Lee's...
En ja ze staan goed onder de Mustang, maar ook onder veel andere modellen. Bij mij dienen ze als vervanging van de goedkoop uitzeinde wielen van de Motormax auto trailer. Die krijgt er gelijk een stuk beter aanzien van
Jammer van de General Lee's...
Ik heb de chrome versie ervan onder een GMP trailer gebouwd.
Staan ze ook super onder.
Antonio.
Staan ze ook super onder.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
- Bjorn
- Contacteer:
Staat hem goed, lekker bruut
1:18 Fast and Furious
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Mooi die zwarte Cragars van GMP