Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Super vet!
Lijkt me echt vet om zoiets te hebben echt super mooi!
Maar is hij nou 1:20 of 1:18? want bovenin je post staat 1/20
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
Gezien de kleine serie (20 stuks) had wellicht iets meer tijd in de afwerking gestoken kunnen worden. Verf lijkt niet overal super te dekken, en de scheefzittende stickers doen een klein beetje afbreuk aan het geheel.
Aan de andere kant is het voor een MB verzamelaar een passende manier om een aantal modellen op relatief weinig vierkante centimeters te presenteren. Bijzonder ding.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ben ik volledig mee akkoord. De afwerking mocht iets beter, de verf in vrij ruw aangebracht en niet overal even dik. Tevens had ik er liever nog een glanslak op gezien (mss doe ik dat zelf wel nog eens). De stickers zijn ook niet 10o % en de deurtjes van de verschillende kastjes sluiten niet volledig. Maar anderzijds moet je wel rekening houden dat die volledig uit "scratch" is opgebouwd en er dus geen gigantische machinerie achter zit.
Alleen al voor de ingeniositeit is het een unicum....
rsh_scuderia schreef:
Kniesoor die let op de details.
Aldus de man die Exoto niet high-end genoeg meer vindt..
Exoto vind ik erg high-end, maar de prijs van het geld niet meer waard.
Is toch iets anders dan een uniek stukje handarbeid van een liefhebber, zoals deze car transporter.
Mooie aanwinst, echt een must voor de MB verzamelaar.
Afwerking is misschien niet 100% maar ja, er zit ook geen grote firma achter.
Ik vind het knap gedaan.