zelfde met de CCX'en, duurde ook 3-4jaar voor deze er waren ...javanes79 schreef:Hoi allemaal,
Weet iemand waarom het zo lang duurt voordat Autoart met zijn Bugatti Veyron Sang Noir komt??
Al twee jaar staat op hun site "coming soon"
AUTOart 1:18 straat discussie topic
Re: Bugatti Veyron Sang Noir
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic
Ik vind wel dat Aa dan een slecht overzicht heeft op haar productiecapaciteit. Ik heb vorig jaar gevraagd of de Mercedes 600 Pullman opnieuw zou worden uitgebracht, en het antwoord was "in november 2011". Of ik een pre-order wilde plaatsen?
Blij dat ik dát niet gedaan heb! (Niet dat het überhaupt interessant is een pre-order te plaatsen buiten de EU als het model vanzelf hier ook uit komt.)
Vorige week nog een keer gevraag wanneer het model zou worden uitgebracht, maar heb in de reactie-mail niet echt een antwoord daarop gekregen. Wel dat ze hoopten de 190E Evolution II ergens volgend jaar te kunnen produceren...
Blij dat ik dát niet gedaan heb! (Niet dat het überhaupt interessant is een pre-order te plaatsen buiten de EU als het model vanzelf hier ook uit komt.)
Vorige week nog een keer gevraag wanneer het model zou worden uitgebracht, maar heb in de reactie-mail niet echt een antwoord daarop gekregen. Wel dat ze hoopten de 190E Evolution II ergens volgend jaar te kunnen produceren...
Die Pagani Huayra ziet er heel gaaf uit, maar er zal ook wel een 200+ of 300+ prijskaartje aan komen te hangen ben ik bang.

-
- Partner
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: AUTOart 1:18
Wat een prachtig apparaat die Huayra..... alleen die naam. Zo te zien gaat Autoart er weer een spektakelstuk van maken.
Ben benieuwd of de prijs ook opgeschroefd wordt aangezien dit de ultieme auto wordt om te maken.
Ze zijn al fors gestegen en een Bugatti of McLaren bijvoorbeeld zijn ook al flink aan de prijs.
Ze zijn al fors gestegen en een Bugatti of McLaren bijvoorbeeld zijn ook al flink aan de prijs.

Wild wild horses couldn't drag me away
Ben ik ook benieuwd naar idd. Sinds ik op mezelf woon is mijn budget voor modelauto's ietsje gekrompen namelijk. 

- Audi-Exclusive
Je kan de Pagani Huayra van AA al pre-orderen in Engeland voor 221,51 pond (ong. 271 euro)
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Maar uiteindelijk betaal je de prijs die er wordt aangehangen door AA, prijs is ook nog niet bekend. Normaal gesproken zijn de AA modellen ook goedkoper in Duitsland en Nederland dan in Engeland.Audi-Exclusive schreef:Je kan de Pagani Huayra van AA al pre-orderen in Engeland voor 221,51 pond (ong. 271 euro)

- Audi-Exclusive
Dat klopt de prijs hang van AA af en waarop ik het heb gevonden zeiden ook dat het een 'inschattingsprijs' is. Qua prijs is het altijd in Nederland of Duitsland goedkoper, maar toen ik het vond dacht ik laat ik het maar is zeggenlambo schreef:Maar uiteindelijk betaal je de prijs die er wordt aangehangen door AA, prijs is ook nog niet bekend. Normaal gesproken zijn de AA modellen ook goedkoper in Duitsland en Nederland dan in Engeland.

" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Ik weet niet of er al ergens foto's van de Huayra op het forum staan, maar ik kwam hier een hele verzameling foto's tegen van een pre-productie sample:
http://www.diecastsociety.com/autoart-p ... ni-huayra/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er goed uit, maar de kleur mag wel wat spannender
http://www.diecastsociety.com/autoart-p ... ni-huayra/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er goed uit, maar de kleur mag wel wat spannender

- MitsuGalant
Ziet er goed uit die Huayra, kleur oogt goed maar dat gaan ze vast nog een beetje bijwerken. Ben benieuwd, zal wel een juweeltje worden.
Ik wist trouwens niet dat er ook een rode MB evo2 kwam, ik dacht alleen zwart, zilver en mat wit?
Is de zwarte trouwens een kopie van de orginele, of zijn er ook nog wijzigingen?
Is de zwarte trouwens een kopie van de orginele, of zijn er ook nog wijzigingen?

De nieuwe zijn allemaal geupdate, mat wit komt trouwens niet, dus alleen zwart, rood en zilver en misschien geel

Wellicht dat ik er overheen heb gelezen, maar weet iemand of Autoart de Aventador ook nog in t felgroen uit gaat brengen? Ik kwam m hier tegen
http://www.modelly.com/modelcars/autoar ... 10268.html
maar ik zie m hier op t forum noch op de site van autoart zelf staan

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Nee, de groene is overgespotenBasselijn schreef:Wellicht dat ik er overheen heb gelezen, maar weet iemand of Autoart de Aventador ook nog in t felgroen uit gaat brengen? Ik kwam m hier tegen