Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb hier nog niet op gereageerd maar ben je project al wel een tijdje aan het volgen.
Echt heel mooi wat je daar aan het doen bent. Respect! Je gaat er veel deugd van hebben als het klaar is en ook van het restaureren nu zal je wel genieten.
Ik wou dat ik ook de plaats had om zoiets te doen. Ik zou meteen ook een klassieker binnenhalen. Ondertussen geniet ik mee van de vorderingen hier.
Je bent echt goed bezig!
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
thx voor de reacties, het project loopt nu reeds 2 jaar.. soms denk ik van laat het nu maar snel afgewerkt zijn zodat ik kan gaan rijden en anderzijds is het inderdaad toch wel leuk om te sleutelen aan een oldtimer.. ik zou het nog gaan missen
Ik ga ook nog eens een update plaatsen, onlangs via het forum 2 kasten erbij gekocht (subarufreak ) waardoor ik toch +- 95% van mijn collectie kan uitstallen
Bij deze..
Sfeerbeeldje (crappy pic. )
grts
Laatst gewijzigd door Droes op zo 27 jan 2013 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
waaauuuuuuuw.. mooi !!!!
echt geweldige verzameling. heb niets met renault( jaren lang bij citroen gewerkt ) ,maaar toch super mooie verzameling
mijn respect ervoor en ook opstelling is goed gedaan
Wat een gave verzameling!
Is de kwaliteit van de nieuwe uitgaves van de 5 Turbo van Universal Hobbies beter dan de oude?
Vooral die Larousse of de One of A kind (de volledig witte versie) interesseert mij sterk.