Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie update. Ja de evolutie van CMC is goed te zien en toch vind ik dat model van die 450 SL wel iets hebben.
Tof dat je deze nog gevonden hebt. Mooie updates om het jaar mee te beginnen
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Nu ik je topic zo een beetje heb doorgebladerd (helaas niet alle 127 pagina's, maar wel een boel) vind ik het haast jammer te moeten toegeven dat ik modellen uit jouw collectie heb mogen halen. Wat een onwijs gave collectie heb je! Neem alleen al die Mercedessen uit de laatste update, wat een schoonheden!
Mijn vitrinekast is te klein voor zo'n enorme collectie, mijn hele kamer is te klein voor zo'n enorme collectie zelfs. Dus ik blijf de jouwe volgen, ontzettend leuk!!
weer bedankt voor de reacties dat doet de verzamelaar goed
ik heb weer een paar mooie modellen op de kop getikt waarvan ik er nu alvast 1 uitlicht
het is een Ferrari Testarossa uit 1958 ( PONTOON FENDER )
Dit model is gemaakt door CMC in de jaren 58 , 60 , 61 won het op lemans
dit model is met de hand gemaakt en bestaad uit 1638 onderdelen echt een tegek model dus
Als ik naar de motor kijk dan vraag ik mij af hoe maken ze dit echt super
Maar kijk zelf maar en oordeel
ook heb ik hem gelijk op mijn transporter gezet want daar is hij namelijk voor gekocht
en wouter ( WRH ) bedankt weer voor je model
binnen kort mijn andere modellen eens vast leggen zitten nog een hoop nieuwe nissan modellen tussen waaronder de zeldzame Z-TUNE Z2 Straat
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
Weer een mooi model Marco,
Al vind ik persoonlijk de zwarte met rood neusje mooier. Met nummer 124
Maar deze mag er ook zijn, vind je hem niet klein?
Ik schrok er van toen ik hem voor het eerst zag.
Ik heb deze Testarossa ook in de collecte staan en ik geraak er ook niet op uitgekeken. Man, wat een detail hebben ze daar ingestoken.
En ook op de juiste schaal gemaakt want de versie van Bburago was eerder 1:16 dan 1:18.
Aangezien de motorkap er bij ook altijd naast ligt, heb er nog 2 Figutec mecaniciens bij aangeschaft om het geheel nog meer te verfraaien.
Die transporter is natuurlijk ook een pittige surplus erbij.
Heel mooi
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'