Hallo iedereen,
Tijd voor weer een update van mijn kant. Gister heb ik een mooi stuk plaat kunnen bemachtigen die als garage vloer kan dienen
Dit stukje plaat is eigenlijk een tegel van 100x100 cm en 3,5 mm dik van het merk Ker-lite met glasvezelversterking aan de achterkant. Omdat ik van beroep tegelzetter ben en gisteren een cursus dag gehad heb, kon ik eraan komen.. Maar als je dit zou willen kopen is het erg duur! geloof 80 a 90 euro per stuk.
Mocht ik gratis meenemen toen ik het vroeg en over deze diorama begon haha. Ook had ik nog wat tegel lijm in mijn werkauto staat waar ik een beetje van geleend heb
om de gegronde plaat MDF mee in de smeren. Ook is het heel belangrijk om de tegel in dit geval aan de achterkant in te lijmen zodat er 100% contact vlak is en ie nooit stuk zal gaan

Het is natuurlijk ook erg handig schoon maken straks
Ik heb de plaat er in zijn geheel op gelijmd en wel zo dat het straks eenvoudig bij zagen zal zijn! Het is namelijk de bedoeling dat de ''vloer'' doorloopt onder de deuren..
Hier lag de plaat nog los op de ''hocker''. Toen kwam ik erachter dat ie gebroken was

gelukkig kon ie er nog netjes opgelijmd worden door de glasvezelversterking
Hier het met lijm insmeren van de grondplaat van de dio
Alles in 1 richting gesmeerd.
En op de achterkant van de tegelplaat in gekruisde richting.
Zo komt het er ONGEVEER uit te zien
Op close-up foto's is de vloer net echt vind ik
Hoe vinden jullie de witte kozijnen ogen bij de rest?
Uiteindelijke baksteen kleur natuurlijk
Ik ben nu vast begonnen met het lijmen van de dikte latjes voor het kleien van deze wand morgen.
Tot morgen dus