Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
2 prachtige modellen!
Mijn voorkeur zou naar de Bentley gaan, die moet hier ook nog eens komen vind ik
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
Ondanks dat de Blue Train weinig detaillering heeft, is het toch een erg fijn model om in de verzameling te hebben. Verstandig dat je er weer een hebt gekocht
De Bentley is een mooi model. Wel wat overprijsd maar daar hebben tegenwoordig wel veel Minichamps modellen last van
Welke fabrikant heeft de Horch gemaakt want die ziet er ook goed uit zeg?
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:De Bentley is een mooi model. Wel wat overprijsd maar daar hebben tegenwoordig wel veel Minichamps modellen last van
Welke fabrikant heeft de Horch gemaakt want die ziet er ook goed uit zeg?
Koop bijna al mijn modellen 2ehands, dus dan is de Bentley nog wel te pruimen voor 100 euro
De Horch is van Ricko Ricko, een inmiddels failliete fabrikant die best wel leuke modellen heeft gemaakt
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
mercedes fan schreef:De Horch is van Ricko Ricko, een inmiddels failliete fabrikant die best wel leuke modellen heeft gemaakt.
Ricko is niet failiet Maurice. Ze leveren alleen geen modellen meer in 1:18 aan het reguliere circuit. Er worden nog chinese dealer edities ontworpen en gemaakt, maardaarbij is hun naam nauwelijk traceerbaar (staat niet vermeld op de modellen).
Verder maken ze nog steeds 1:87 dat hier via Busch wordt geleverd
Merk is(/was?) eigendom van Kyosho.
mercedes fan schreef: Koop bijna al mijn modellen 2ehands, dus dan is de Bentley nog wel te pruimen voor 100 euro
De Horch is van Ricko Ricko, een inmiddels failliete fabrikant die best wel leuke modellen heeft gemaakt
Ja 2de hands zal de prijs wel beter liggen, dat is waar.
Bij SunStar hebben ze ook nog een Horch 855 Roadster uit 1939 gemaakt. Misschien heb je deze al maar ik geef het maar mee
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Overigens ook na lang wikken en wegen de tipo 33 stradale aangeschaft van Autoart, hij is overal maar beperkt leverbaar dus ook ik heb de adviesprijs van 158 euro betaald, me gusta Kan niet wachten tot hij binnen komt!
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti