Vandaag weer een nieuwe Gallardo ontvangen, de oranje Balboni. Ik heb nu 3 Balboni's maar daar zit een heel verhaal achter, toen AA de Balboni uitbracht hadden ze in het interieur gele strepen aangebracht ipv witte zoals het moest zijn. Ik was van plan een andere kleur dan geel te kopen maar aangezien de gele strepen in het interieur alleen maar staan bij een gele buitenkant de gele maar gekocht. Jaren later heb ik de groene gezien en kwam ik erachter dat de gele lijnen eigenlijk niet eens storend zijn op de manier waarop ik de auto's heb staan in de vitrine, de meeste staan netjes met de deuren gesloten. Aangezien ik nog geen groene Lamborghini had ben ik op zoek gegaan naar en groene, maar ook de oranje beviel mij vanwege de oranje remklauwen. Uiteindelijk heb ik begin van het jaar een groene Balboni bemachtigd maar met een missende spiegel, helaas dus. Vervolgens zag ik een vraag van iemand die graag een oranje wou hebben en er zijn groene voor terug wou geven. De oranje is nog goed verkrijgbaar dus ik heb die besteld om te ruilen tegen een compleet groen exemplaar. Helaas duurde de levering wat langer dan verwacht en had ik ondertussen de groene LP570 Superleggera binnen gekregen die ik persoonlijk een veel mooiere kleur groen vindt hebben, meer dieper, feller groen. Dus waar de groene Balboni i eerste instantie geweldig leek verbleekte deze toch bij de LP570, toen ik vandaag de oranje Balboni binnenkreeg was ik gelijk verkocht door de mooie diep oranje kleur en de oranje remklauwen. Dus ruil afgeblazen en een nieuwe oranje Bull toegevoegd. De groene Balboni krijgt als het goed is binnenkort 2 carbon spiegels van de LP570, beter 2 carbon spiegels dan 1 groene

.
Totaal heb ik nu 12 Gallardo's, nummer 13 volgt binnen enkele weken, de LP570 in het rood en dan later dit jaar de Supertrofeo Stradale in rood, dan zal het wel voorbij zijn met de Gallardo's, tenzij Lamborghini er nog een noemenswaardige upgrade / special edition van maakt nattuurlijk