Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gisteren dan binnen gekomen van Ari Autobarn. Een Ferrari 250 TR58 "Pontoon Fender". Een schitterend afgewerkt model van Tecnomodel in 1:43. Deze uitvoering is de auto waar in 2007 geraced werd op Le Mans in de Historic race.
Tecnomodel 1:43
Ferrari 250TR. 1958.
Chassis #0738.
En een foto van het orginele model wat zijn carriere veelal in Zuid Afrika heeft gehad. Nu in het bezit van een Amerikaan die hem een tijdje geleden heeft gekocht voor meer dan $11 miljoen. Zover ik het na kon trekken.
Dit model kreeg ik vanmorgen voor mijn verjaardag. Staat op mijn wenslijst en nu dus als kado gekregen van mijn vrouw en zoon Gelijk maar even wat foto's gemaakt van dit mooie model. Ben er erg blij mee. De Lotus 49B met Mario Andretti. Dit is de uitvoering van de Watkins Glen race in 1968. Mario zou dat jaar twee keer uitkomen voor Lotus. Italië en Amerika. Op Watkins Glen pakte hij de pole maar door technische problemen een DNF.
Mooi verjaardagscadeau. Toch altijd leuk om zo eens een Exoto te aanschouwen.
Leuk dat Exoto er ook een figuurtje heeft in geplaatst. Maakt het geheel wel af
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Toch een van de fijnste Exoto's als je het mij vraagt.
Niet alleen een fijne berijder, maar de belachelijk hoge spoiler maakt het ook echt een tof modelletje.
En om deze voor je verjaardag te krijgen, is al helemaal fijn.
Al in december gekocht maar wil ze toch even op het forum zetten. Een viertal Porsche's type 962. De Sparks heb ik bij TOM's gekocht en de Biante bij Curbstone. Ben zéér te spreken over beide winkels. Super snelle levering.
Biante 1:43.
Porsche 962 short tail met front wing.
1000km Sundown Park 1984.
Bond/Miedecke.
Result 6de.
Spark 1:43
Porsche 962 GTI
Le Mans 1989.
Hill/Andskar/Hobbs.
result DNF (engine)
Spark 1:43
Kremer/Porsche 962/CK6.