Nu weet ik ook weer niet meer welke wel en welke niet geplaatst waren , dus dan maar een totaal overzicht van mijn kastje (die nog steeds niet helemaal af is

Er moet nog verlichting in en dus zijn tussen schotjes nog lelijk , excuses hiervoor .
Maar goed daar gaan we op de eerste 2 foto"s gaan we vanaf 1973 t/m 1996
daar ontbreken nog de nodige modellen , langzaam maar zeker word het toch completer , in Houten vorige week toch weer 3 'oudjes" gevonden.

Volgende vak staan de jaren 1997 t/m 2001, niet normaal hoeveel modellen er in 97 uit gebracht zijn maar liefst 8 stuks waaronder de interims .
Detailfoto met de getekende auto van David Couldhard .

babybenzen zijn er ook bij he

Verder met de jaren 2002 t/m 2006 ,beetje vreemde periode (tenminste in mijn kast ) er zitten nogal wat 'speciale" versie's tussen .
De winnaar Monaco David Couldhard , auto compleet met race vuil

Kimi Raikonen winnaar Malesie ,jammer genoeg een (van de weinige) Hotheels.
Ook de 2 MP4/18 die geen enkele race gereden hebben , zover ik weet .
De dubbel getekende versie van David Couldhard (eerst op de onder plaat maar omdat dat niet duidelijk was zij hij ook op de auto

Winnaar Juan Pablo Montoya Engeland .
Alle 4 de interims .
Tweede plaats winnaar Pedro de la Rosa Hongaro
En de test van Lewis Hamilton

Zo het laatste vakje 2008 t/m 2011, met offcourse daarin ,W.K. auto van Lewis Hamilton Brasil.
en 1 van de laatste nieuwe modellen Lewis Hamilton Qualifying Canada
Ook hier weer een met handtekening deze keer van Heiki Kovalainen

Verder heb ik deze West box ergens gekocht waarvan ik de herkomst nog steeds weet

ik had besloten om mijn 1:43 modellen op te ruimen en daar kwam toen voor een deel een leuke deal uit , namelijk een 1:1 helm van onze Mika Hakkinnen
getekend en wel

En ik denk dat we dat allemaal wel hebben een hoekje is voor de "vreemde vogels"
bij mij staan daar de niet Mclarens 1:18 (of enkele dubbel aangeschafte Mc's