Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Is dat de dienstwagen van de directeur van het museum?
Haha ik denk het niet, er stond wel buiten een redelijk nieuwe Maybach 57, daar zal hij dan wel in rijden
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
gisteren was Eljero Elia in Rotterdam met zijn Bentley Mansory Continental GT V8.
deze was voorheen wit en is inmiddels overgespoten in rood.
Na thuiskomst keer ik snel op Autogespot en zag ik tot mijn grote verbazing dat hij nog niet geupload was in het rood.
Na de spot geupload te hebben kreeg ik net na 21:00 uur een mailtje binnen dat ik spot van de dag had!
Mijn eerste spot van de dag met zon gave wagen!
Prachtige foto's Perry . De Ferrari is nog wat wennen maar hij is zeker enzo-waardig .
Heb je toevallig ook foto's van de Carrera GTZ?
Bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
brambo009 schreef:Prachtige foto's Perry . De Ferrari is nog wat wennen maar hij is zeker enzo-waardig .
Heb je toevallig ook foto's van de Carrera GTZ?
Bram
ik ben langs de hoofdingang gelopen en naar de plek gekeken waar hij zou moeten staan, maar ik zag hem niet.
daarbij had ik waarschijnlijk toch niet naar buiten gekund omdat ik met een select gezelschap was van sportwageneigenaren.