Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik dacht dat ik elke Peugeot zo ongeveer wel had gezien, maar van deze 408 had ik nog nooit gehoord.
Een speciaal model voor de opkomende markten van Azië en Zuid-Amerika. Bijzonder!
Hij past perfect in het rijtje Peugeots.
Oei die hebben in een zware sneeuwstorm gestaan hoor. Wel leuk effect
Die Peugeot 408 uit je vorige update ziet er speciaal uit. Mooi model zo te zien. Gaan ze hem in Europa ook verkopen of niet?
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Oei die hebben in een zware sneeuwstorm gestaan hoor. Wel leuk effect
Die Peugeot 408 uit je vorige update ziet er speciaal uit. Mooi model zo te zien. Gaan ze hem in Europa ook verkopen of niet?
Neen,jammer genoeg niet want het is een pracht van een wagen.
Omdat hier gisteren heel veel heeft gesneeuwd heb ik van de gelegenheid foto's genomen van de peugeot 508 in de sneeuw.
Dit is een prachtig model die ik nu al een tijdje in me bezit heb.
En zeker dat ik met een paar weken met zo ene zal rijden maar dan in een sw uitvoering.Kijk er naar uit
Weer een mooi modelletje met leuke details. Ik blijf een grote fan van de RCZ. Dat vind ik de leukste Peugeot in jaren.
Er staan precies Chinese tekens linksachter op de kofferklep?
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Weer een mooi modelletje met leuke details. Ik blijf een grote fan van de RCZ. Dat vind ik de leukste Peugeot in jaren.
Er staan precies Chinese tekens linksachter op de kofferklep?
Goed gezien,dit model kan je enkel krijgen in China,deze ginder besteld en laten afkomen.