Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door alain_1978 »

Ziet er naar uit dat ze wat onderdelen te weinig hebben voor't moment:
Hi All, Although we planned to close this page at the start of 2013 we would like to keep the page live until April. We understand that some of you are still waiting for components, particularly the later issues, and we are doing everything we can to ensure more stock is available as soon as possible. If you are still waiting for parts and have contacted us we have a record of the parts you need and will be sending them as soon as possible. If you need to contact customer services in future please can you email 007db5@dbfactory.co.uk or call 0844 472 5229 as our customer service team will not be monitoring private messages on Facebook. Our telephone line and email address will be available until at least July 2013.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door F40F50ENZO »

Benderbij schreef:Snel uitgerekend heb je dan zo'n € 1000,00 uitgegeven. Mijn lieve echtgenote hoort me dat zeggen en roept: 'Jij verzamelt Volvo's. Ben ik even blij dat James niet in een Volvo reed' :D
:doh: Tegen zoveel logica kan je weinig in brengen toch.... :lol:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door St. Paul »

Afbeelding

Ik ken natuurgetrouwere 1:43 modellen. :thump_down: Waardeloze plastic troep van die schijt chinezen. Als je 1:8 nog geen losse spaken kunt maken hoor je niet in de business thuis. :snooty: Die maand tik je dus 12 euro af voor nog geen 10 cent aan plastic.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door Johan »

Die velgen zijn inderdaad te triest.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Poloralphlauren
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 29 mar 2013 23:11
Schaal: 1:6

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door Poloralphlauren »

Ik zit nu dus op deel 9 maar ben er erg te vreden over ok het is 12 euro per week maar goed ik rook niet en met 2 pakjes sigaretten ben je ook aan dat bedrag.
Alles ziet er top uit en is ook erg degelijk gezien de zwaarte van sommige onderdelen kan ik me heel goed voorstellen dat het totaal op bijna 10 kilo uit komt.
1 klein min puntje is dat je niet gelijk kunt beginnen heb nu bijna 2/3 van de moter bij elkaar maar is pas in zijn geheel verzameld bij nummer 15.
Nu hoor ik u denken nou en maar wat bij nummer 15 zit is wel een van de onderdelen waarmee je moet beginnen om de moter optie bouwen.
Maar verder ja ik ga hem in zijn geheel bouwen en zal tzt de bouw fotograferen en jullie op de hoogte houden.
Laatst gewijzigd door Poloralphlauren op do 22 aug 2013 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wesley19
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 01 apr 2013 18:02
Schaal: 1:43

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door Wesley19 »

Ik ben ook geabboneerd en heb nu alles tot en met deel 11 binnen. Ben tot nu toe zeer tevreden. Ik vind ook dat de delen snel na elkaar opgestuurd worden.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Wie gaat de James Bond 1:8 kopen?

Bericht door Peter Parker »

Laat het vooral zien! Leuk!
Plaats reactie