[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
- Jolly Club
Re: [Maurice'collection]AUTOart DB5 + HWE 250 lusso
De Aston wint het qua interieur, de Lusso heeft mooiere wielen. Strijd onbeslist, beide zijn knoertensgaaf ! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
2 knappe aanwinsten
- Mr. Dj M.
Mooie set zo zeg!
Wel duidelijk een kwaliteitsverschil tussen deze Db5 en hun eerdere creatie, maar die wielen blijven ook voor mij een beetje vreemd ogen. Dat doet HE dan inderdaad beter, al twijfel ik daar wel eens over de band hoogte en is de algehele afwerking op een lager plan.
Keep up the good work!
Wel duidelijk een kwaliteitsverschil tussen deze Db5 en hun eerdere creatie, maar die wielen blijven ook voor mij een beetje vreemd ogen. Dat doet HE dan inderdaad beter, al twijfel ik daar wel eens over de band hoogte en is de algehele afwerking op een lager plan.
Keep up the good work!
- mercedes fan
Ik zat al een tijdje te wikken en wegen of ik de 700 euro kostende exoto D-type aan zou gaan schaffen, loop ik gister in Essen en wat kom ik tegen voor een fractie van die prijs bij Autoart...
Z'n grote broer in 1/12. Wat een fijn model zeg! Ik zou zeggen, enjoy the pica's, het zijn er nogal wat!

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

-
- Moderator
Lekker zeg
Fijne details, lekkere lak en behoorlijk exclusief.
Autoart mag deze best nog eens maken, ruim ik nog eens een Shaguar plankje in met de nieuwe F-Type er bij
En de 700 euri kostende Exoto=
+
x 

Fijne details, lekkere lak en behoorlijk exclusief.
Autoart mag deze best nog eens maken, ruim ik nog eens een Shaguar plankje in met de nieuwe F-Type er bij

En de 700 euri kostende Exoto=

Re: [Maurice'collection]AUTOart Jaguar D-type 1/12
WAT een schitterend model!!! Da's nou ook het mooie van 1:12, dat je nog meer en fraaiere details hebt. Dit is daarvan een goed voorbeeld.

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Yummie! En dan op zo'n grote schaal? Je zou voor minder elke keer voor dat schap blijven hangen 

http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
Wat een prachtig model, ook mooie foto`s.
De Exoto kost wel behoorlijk geld maar staat dan ook een paar treden hoger op de ladder. Neem niet weg dat deze AutoArt ook erg lekker is.
De Exoto kost wel behoorlijk geld maar staat dan ook een paar treden hoger op de ladder. Neem niet weg dat deze AutoArt ook erg lekker is.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- alain_1978
Supermooi model van de D-type hier met lekker veel details op zo'n 1:12-model.
Ik ben ook blij dat ik een paar jaar geleden hem in 1:18 nog heb kunnen toevoegen aan de collectie.
De Exoto is inderdaad veel te duur. Zeer mooi model maar de prijs is er over vind ik. Ik wist zelfs niet dat ze hem al hadden uitgebracht.
Gewoonlijk duurt dat toch zo'n jaar of 100 bij Exoto.
Ik ben ook blij dat ik een paar jaar geleden hem in 1:18 nog heb kunnen toevoegen aan de collectie.
De Exoto is inderdaad veel te duur. Zeer mooi model maar de prijs is er over vind ik. Ik wist zelfs niet dat ze hem al hadden uitgebracht.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Mr. Dj M.
Die heb ik dus vrijdag ook zien staan! aardig van mij om hem maar te laten staan voor jou
Mooie aanwinst hoor!
Zelf heb ik een grijze Baloni Gallardo meegenomen en een Lotus Cortina Mk1 (straat versie, geen racer)

Mooie aanwinst hoor!
Zelf heb ik een grijze Baloni Gallardo meegenomen en een Lotus Cortina Mk1 (straat versie, geen racer)

- Jolly Club
Hij past niet in mijn huidige verzamelrichting. Hij past niet bij enige historische verzamelrichting. Hij past ook niet bij een toekomstige verzamelrichting.
Mooiste compliment dat ik dit dit model kan maken is dat ik er, ondanks bovenstaande, toch één wil. Nu!
Begrepen?

Mooiste compliment dat ik dit dit model kan maken is dat ik er, ondanks bovenstaande, toch één wil. Nu!
Begrepen?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Exoto zuigt. Ze zouden ooit 1:18 modellen uitbrengen van de RR Phantom en Phantom Drophead, je kon modellen reserveren tegen een aanbetaling. Dat deed ik, maar dacht je dat het model ooit gebouwd is? Nee dus. Dacht je dat ik mijn aanbetaling terug kreeg? Nee. Ik mocht dat geld gebruiken om bij hun een ander model te kopen. Dat wilde ik niet. Pech voor jou, zeiden ze. Daar koop ik dus nooit meer wat.

alain_1978 schreef:Supermooi model van de D-type hier met lekker veel details op zo'n 1:12-model.
Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Dat zijn inderdaad de mindere ervaringen maar wat ze wel maken is gewoon goed.chris001 schreef:Exoto zuigt. Ze zouden ooit 1:18 modellen uitbrengen van de RR Phantom en Phantom Drophead, je kon modellen reserveren tegen een aanbetaling. Dat deed ik, maar dacht je dat het model ooit gebouwd is? Nee dus. Dacht je dat ik mijn aanbetaling terug kreeg? Nee. Ik mocht dat geld gebruiken om bij hun een ander model te kopen. Dat wilde ik niet. Pech voor jou, zeiden ze. Daar koop ik dus nooit meer wat.![]()
alain_1978 schreef:Supermooi model van de D-type hier met lekker veel details op zo'n 1:12-model.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
- mercedes fan
Verder met 1:18
Kon deze Testarossa voor weinig overnemen van WRH, wat een fijne vent is het ook hé!
Nu had ik al zo'n lucybelle II, maar goed van een testarossa kun je er niet genoeg hebben, geniet van de plaatjes!

Kon deze Testarossa voor weinig overnemen van WRH, wat een fijne vent is het ook hé!
Nu had ik al zo'n lucybelle II, maar goed van een testarossa kun je er niet genoeg hebben, geniet van de plaatjes!

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti