Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
Gave update! Ik vind vooral die CMC's erg mooi vanwege de fijne details en perfecte afwerking van CMC (heb zelf de beige), maar die andere twee zijn ook schitterend. Heb er weer van genoten!
Driver-X schreef:Nice!
Ik ben geen Porsche-fan, maar ik kan ze stiekum al steeds meer waarderen, met name het witte setje. Zijn dat ook dezelfde types?
Ze hebben allebei dezelfde kleurstelling als je dat bedoelt? Moet ook zeggen dat de oudere types me ook meer aanspreken, tegenover het bedrijf waar ik werk zit een porsche handelaar en daar rijden elke week weer mooie exemplaren in en uit
Wat blijft die 934 RSR toch een beest hé. Hier zijn toch wel wat forumleden die hem hebben
want hij is hier toch al wel wat gepasseerd de voorbije jaren.
De 901 van CMC is een pareltje hé. Echter dan dit vind je niet meer in 1:18 voor deze Porsche.
En zo'n RS kan ik ook altijd wel appreciëren. Knappe updates
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ik ben geen Porsche-fan, maar ik kan ze stiekum al steeds meer waarderen, met name het witte setje. Zijn dat ook dezelfde types?
Ze hebben allebei dezelfde kleurstelling als je dat bedoelt? Moet ook zeggen dat de oudere types me ook meer aanspreken, tegenover het bedrijf waar ik werk zit een porsche handelaar en daar rijden elke week weer mooie exemplaren in en uit
Ik bedoel de 2 witten met de rode accenten, ik ben verder helemaal niet bekend met de type aanduiding van Porches.
Ik bedoel de 2 witten met de rode accenten, ik ben verder helemaal niet bekend met de type aanduiding van Porches.