Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)
Prachtige wagen!
En wat die streepjes plakplastic betreft sluit ik me bij Jolly aan.
Antonio.
En wat die streepjes plakplastic betreft sluit ik me bij Jolly aan.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie shoot.
Een ja de stickers... ik houd mij wijselijk stil op dat gebied, want het gaat tegen mij gebruikt worden. 

Over die stickers: Des goûts et des couleurs, on ne discute pas .
Als U dat mooi vindt, heeft dat alle recht aanwezig te zijn op die standaard al fraaie TF
Bestaat er een 1:18e in die tint?
Als U dat mooi vindt, heeft dat alle recht aanwezig te zijn op die standaard al fraaie TF

Bestaat er een 1:18e in die tint?

Mooie aanwinst! Na een lange tijd rondkijkend dan toch geslaagd met een hele mooie TF. Juiste kleur voor de MG. Nog nooit mee gereden, ben dus erg benieuwd hoe die rijdt. Kom maar snel een keer langs... 

Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
knappe shoot van een knappe MG.
Proficiat
Proficiat

- alain_1978
Blijft een mooie wagen. De streepjes hoeven niet voor mij omdat ik hem standaard al uitermate mooi vind.
Nu van je echte MG ook een modelletje in 1:18 nabouwen. Dat zou leuk zijn

Nu van je echte MG ook een modelletje in 1:18 nabouwen. Dat zou leuk zijn

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Mr. Dj M.
Dat gaan we zeker doen, maar dan moet eerst de 1:1 helemaal "af" zijn.alain_1978 schreef:Nu van je echte MG ook een modelletje in 1:18 nabouwen.

Er komen andere badges aan en mistlampen plus andere wielen en remmen staan ook op de wil ik hebben lijst. Bijkomend voordeel is wel dat de modellen de mistlampen, betere remmen en de velg keuze al hebben

Bedankt allemaal trouwens voor jullie commentaren.
Er is duidelijk verdeeldheid wat de striping betreft, ook op het MG forum. Wat mij betreft mag het blijven en ik zal het dan maar gelijk onthullen, het carbon thema in de striping zal worden voortgezet en wel in de badges:

Samen met de velgkeus, komt het er een beetje uit te zien als bij deze MGF:

Wel wil ik de bouten zilver houden, omdat ik niet van plan was de tankdop en alle andere zilvere details op te heffen.
- Mr. Dj M.
Hier nog niet gepost, dus doen we toch maar even....
Want al weer even geleden de logo's ontvangen, helaas zonder harslaag. Het zijn logo's gemaakt van plakplastic zoals de striping set.
Hoe lang het mooi blijft is dus even afwachten, maar alles is geplakt en ook de logo's op de vloermatten zijn vervangen. Alles vormt nu mooi een geheel
De logo's voor de centercaps vielen mij alleen erg tegen. De centercaps zijn parabolisch van vorm, de sticker dus niet. Gevolg is dat de randen niet perfect blijven plakken. Mijn advies is dus nooit die voor de centercaps te kopen, maar het MG logo eruit te halen en alleen dat deel te vervangen....
Verder heb ik de logo's van de vloermatten vervangen, de sigaretten aansteker plug logo vrij gemaakt en de middenconsole heeft wat zwarte details gekregen
Genoeg gepraat, nieuwe foto's tijd!

Want al weer even geleden de logo's ontvangen, helaas zonder harslaag. Het zijn logo's gemaakt van plakplastic zoals de striping set.
Hoe lang het mooi blijft is dus even afwachten, maar alles is geplakt en ook de logo's op de vloermatten zijn vervangen. Alles vormt nu mooi een geheel

De logo's voor de centercaps vielen mij alleen erg tegen. De centercaps zijn parabolisch van vorm, de sticker dus niet. Gevolg is dat de randen niet perfect blijven plakken. Mijn advies is dus nooit die voor de centercaps te kopen, maar het MG logo eruit te halen en alleen dat deel te vervangen....
Verder heb ik de logo's van de vloermatten vervangen, de sigaretten aansteker plug logo vrij gemaakt en de middenconsole heeft wat zwarte details gekregen

Genoeg gepraat, nieuwe foto's tijd!

Leuke auto!
Misschien een tipje wat betreft de logo's:
Misschien kan je er iets van blanke lak of blanke plastidip overheen spuiten, is het beter beschermd, blijft het langer goed.
Misschien een idee, kijk maar of het wat is
Misschien een tipje wat betreft de logo's:
Misschien kan je er iets van blanke lak of blanke plastidip overheen spuiten, is het beter beschermd, blijft het langer goed.
Misschien een idee, kijk maar of het wat is

- Mr. Dj M.
Zeker aan gedacht, maar of het sticker materiaal daar tegen kan weet ik niet. Ook wordt het nu ze er al op zitten, toch wel lastig om nog te spuiten...
Misschien later nog maar eens nieuwe kopen en die spuiten?
Misschien later nog maar eens nieuwe kopen en die spuiten?
Kan je proberen, blijft iig wel langer goed!
- alain_1978
Niet teveel aan veranderen want hoe origineler hoe mooier vind ik

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Mr. Dj M.
Dat was ik ook niet van plan Alain, moet subtiel blijven.
In dat kader, nog wat updates hieronder.
Zo heeft een F/Tf alleen geen gaas in de grille boven de motor (in de achterklep) en daarvoor is gaas te koop op Ebay. Die set is aangeschaft en blijft hopelijk nu wel zitten, want het is niet een kwestie van gewoon vastschroeven.
De roosters in het huidige montatie proces:

Een subtiele aanpassing die de auto weer wat completer maakt in mijn ogen.
Dat geld overigens ook voor de Seat Leon bumperlip. Iemand vond ooit eens uit dat dit goed paste op een Tf bumper. Daar is geen woord over gelogen, al moet je daarvoor wel eerst de bovenkant glad vijlen (er zitten stukjes plastik op om hem vast te klikken), een stukje halen van de voorste stijlen die te hoog zijn en een stukje van de zijkanten die te lang zijn. Vandaag heb ik al deze zaken uitvoerd en de lip gemonteerd met het volgende resultaat:

Aangezien de auto niet al te veel opbergruimte bied, was ik ook op zoek naar de frontbox. Deze is gemaakt voor Mg/Rover Duitsland en in zeer kleine aantallen. Er eentje te koop vinden is moeilijk, dus ondanks dat ik de deksel mis ben ik er blij mee.
Om hem te plaatsen moet je eerst een flink stuk plastic wegsnijden van het "schutbord" onder de voorklep.
Dit heb ik gister geregeld:

De zak met krik e.d. past met een beetje goede wil precies nog tussen de bak en het wiel. Wel moet je dan zorgen dat de slinger van de krik met de kant van de twee hoeken omhoog in de zak zit.
In het kader van ruimte, heb ik ook een boot-bag aangeschaft. De kans is te groot dat een rekje schade oplevert en een waterproof tas of koffer moest ik sowieso dan nog hebben. Op hun website verkopen ze ook de grotere "vakantie"tas en dan heb je flink wat extra ruimte om op vakantie te kunnen
(De Tf vorige week met boot-bag:)

In dat kader, nog wat updates hieronder.
Zo heeft een F/Tf alleen geen gaas in de grille boven de motor (in de achterklep) en daarvoor is gaas te koop op Ebay. Die set is aangeschaft en blijft hopelijk nu wel zitten, want het is niet een kwestie van gewoon vastschroeven.
De roosters in het huidige montatie proces:

Een subtiele aanpassing die de auto weer wat completer maakt in mijn ogen.
Dat geld overigens ook voor de Seat Leon bumperlip. Iemand vond ooit eens uit dat dit goed paste op een Tf bumper. Daar is geen woord over gelogen, al moet je daarvoor wel eerst de bovenkant glad vijlen (er zitten stukjes plastik op om hem vast te klikken), een stukje halen van de voorste stijlen die te hoog zijn en een stukje van de zijkanten die te lang zijn. Vandaag heb ik al deze zaken uitvoerd en de lip gemonteerd met het volgende resultaat:

Aangezien de auto niet al te veel opbergruimte bied, was ik ook op zoek naar de frontbox. Deze is gemaakt voor Mg/Rover Duitsland en in zeer kleine aantallen. Er eentje te koop vinden is moeilijk, dus ondanks dat ik de deksel mis ben ik er blij mee.
Om hem te plaatsen moet je eerst een flink stuk plastic wegsnijden van het "schutbord" onder de voorklep.
Dit heb ik gister geregeld:

De zak met krik e.d. past met een beetje goede wil precies nog tussen de bak en het wiel. Wel moet je dan zorgen dat de slinger van de krik met de kant van de twee hoeken omhoog in de zak zit.
In het kader van ruimte, heb ik ook een boot-bag aangeschaft. De kans is te groot dat een rekje schade oplevert en een waterproof tas of koffer moest ik sowieso dan nog hebben. Op hun website verkopen ze ook de grotere "vakantie"tas en dan heb je flink wat extra ruimte om op vakantie te kunnen

(De Tf vorige week met boot-bag:)

- alain_1978
Oef, ik ben blij dat je hem subtiel gaat houden
Het ziet er goed uit.
Hopelijk maakt die boot-bag geen krassen op de achterkant van de wagen. Of zit daar iets tussen om de carrosserie te beschermen?

Het ziet er goed uit.
Hopelijk maakt die boot-bag geen krassen op de achterkant van de wagen. Of zit daar iets tussen om de carrosserie te beschermen?