Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dank jullie wel.
Ben zelf echt een rommelmarkt jager haha zo goedkoop de modellen halen en schade maakt me niet echt wat uit haha,het is voor mij de sport ze zo goedkoop in handen tekrijgen zoals bijv die roze buick gewoon voor 5 euro gekocht en jah de grill,bumper en koplampen ontbreken maar het model vond ik mooi.
Onderdelen voor de auto's hoop ik nog ergens tevinden zoals voor de buick waardoor die weer voor een leuke prijs in topstaat is
In Nijmegen had je iemand die een erfenis wegdeed. (helaas (of gelukkig, want die komen sowieso goed terecht) waren er al een aantal op "een beurs" verkocht)
Die kon je meenemen voor €5.00 per stuk. Dus het kan nog wel!!!
Mooie details is subjectief. Voor echt mooie details moet je bij CMC wezen, die zijn alleen zo duur. Maar de beste prijs/kwaliteit verhouding bij nieuwe modellen vind ik Norev hebben. Je hebt gewoon een erg goed ogend model voor zo'n €40.00-€45.00
Verder zijn Autoart, Kyosho en Minichamps en Hotwheels Elite ook mooie modellen. Als je het niet erg vind dat de deurtjes niet open kunnen kun je ook Otto's overwegen. (staan echt prachtig in de vitrine)
goededag schreef:In Nijmegen had je iemand die een erfenis wegdeed. (helaas (of gelukkig, want die komen sowieso goed terecht) waren er al een aantal op "een beurs" verkocht)
Mooie details is subjectief. Voor echt mooie details moet je bij CMC wezen, die zijn alleen zo duur. Maar de beste prijs/kwaliteit verhouding bij nieuwe modellen vind ik Norev hebben. Je hebt gewoon een erg goed ogend model voor zo'n €40.00-€45.00
Verder zijn Autoart, Kyosho en Minichamps en Hotwheels Elite ook mooie modellen. Als je het niet erg vind dat de deurtjes niet open kunnen kun je ook Otto's overwegen. (staan echt prachtig in de vitrine)
Bedankt voor de reactie,ik mag dus een model uitzoeken van mijn oom vandaar de vraag,krijg nog tehoren voor hoe zo'n bedrag ik 1 mag kiezen. Groeten michael
goededag schreef:In Nijmegen had je iemand die een erfenis wegdeed. (helaas (of gelukkig, want die komen sowieso goed terecht) waren er al een aantal op "een beurs" verkocht)
Bedankt voor de reactie,ik mag dus een model uitzoeken van mijn oom vandaar de vraag,krijg nog tehoren voor hoe zo'n bedrag ik 1 mag kiezen. Groeten michael
Als het bedrag niet uitmaakt, raad ik je een CMC Ferrari transporter aan ( zo'n €600.00)
En verder, je moet gewoon kiezen wat je mooi vind. Er is genoeg leuks te koop
Het wordt waarschijnlijk de charger van fast and the furious 1:18 fabrikant:ertl.
Zoals ik al zei ik heb een zwak voor chargers en is die charger van ertl van goede kwaliteit en mooie details??
Goedeochtend allemaal,
Ik heb net bericht gehad van mijn oom dat dinsdag of woensdag het model binnenkomt bij hem ,het gaat hierbij om een SunStar Plantinum 1/18 Mercury Parklane Convertible.
Als ik hem in handen heb dan krijgen jullie sowiezo foto's tezien