Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
nu iets wat jullie totaal niet zouden verwachten van mij
omdat ik heel graag oude cadillac's zie, heb ik beslist om een aantal te kopen.
Heb er een 6 tal gekocht en de eerste heb ik vandaag al mogen ontvangen.
Het is een geen alledaags model,maar vind hem wel prachtig,
het is een Cadillac uit 1938 in lijkwagen uitvoering op schaal 1/18.
Oei wat laat je nu zien? Dat had ik inderdaad niet meteen verwacht hier
Mooi model hoor qua afwerking en details maar ne mens wordt er zo droevig van bij het ernaar kijken
De achterkant heeft met de gordijnen zo'n beetje Adams Family-gehalte.
Aparte update en een keer iets anders dan al het exotisch spul hier op het forum
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Mooie caddies!!
Maar ook je kerkhof is erg gaaf om te zien, de 305 is een top uitvoering inderdaad en dat geld wat mij betreft ook voor de XM. De 3008 is ook een leuke update en al gelijk de facelift versie die een stuk mooiere grille heeft.
De Simca is voor mij geen bekend model, is een Solido zo te zien?!
De Simca is van norev.
Ben nu aan het wachten voor de 2 Cadillacs van de Ghostbuster,normaal zouden die eind deze
week hier zijn.
Ben ook in blijde verwachting van een Cadillac in ambulance uitvoering en nog 3 in lijkwagen uitvoering.
Alsook van de 305 van Otto-models.