Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi gepresenteerd setje inderdaad. Ik vind die doosjes altijd wel tof
Je moet ze alleen wel in een vitrinekast plaatsen want anders liggen ze vol met stof.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Daar is met de race en rally afdeling een interessant stukje bij de showroom bijgekomen. Leuke modelletjes
De 508 RXH heeft een mooi kleurtje en de 301 is wel een grappig modelletje met die kofferklep.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Het was weer een vruchtbare dag voor mij.
Aantal nieuwe modellen bij,
eerst beginnen met een Citroen DS in het kleur grijs op schaal 1/18.
Heb nu al 6 DS'en in verschillende kleuren van Norev
De tweede is een Citroen Traction AV 11 Cabriolet uit 1938 op schaal 1/18.
En de derde en laatste een Citroen Xantia op schaal 1/18.
Ben blij dat ik deze heb gevonden want je komt ze niet veel tegen.
Fijne DS in dat grijs en in combinatie met dat rode interieur. Toffe foto met allemaal bij elkaar.
Ja, het model van die Xantia kom je inderdaad niet veel tegen. Wie is de fabrikant hiervan? Solido of iemand anders?
Die Traction Avant ziet er echt schattig uit. Hele mooie wagen en een leuk model. Kleurtje staat hem goed ook.
Knap dat het achterbankje kan opengeklapt worden.
Super update hier