Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die Traction Avant is echt prachtig...... Maar ook Norev DS'en kan ik wel waarderen
vooral de witte lijntjes in de Cibie koplampen zijn een mooi detail.
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Wederom een update om van te smullen!! Ik heb al vaak getwijfeld of ik zo'n DS zou kopen (zelf afgelopen donderdag nog toen ik in Haarlem bij een modelautowinkel binnenliep), maar de dichte deurtjes hebben mij er tot nog toe van weerhouden. Stom eigenlijk, want ze zijn zoooo mooi! Ook de TA is geweldig. De Xantia is zeldzaam en daarom leuk, als model vind ik hem zo aan de foto's te zien niet zo heel mooi afgewerkt. Toch mooi dat je ook die in je verzameling hebt! Super update weer!!!
Terug een paar nieuwe modellen in mijn collectie
Die twee Citroens heb ik gevonden bij iemand,ze waren er erg aan toe.
Een paar uur bezig geweest om te ze te kuisen en op te blinken.
En zie ze nu in ere hersteld en hebben een mooie plaats gekregen bij mij.
Mooie TA-modellen Een Traction in 2 kleuren is altijd mooi, vooral de bruine heeft mijn voorkeur. Binnenkort moet ik beginnen aan de restauratie van een '38 TA.
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Je hebt die Traction Avant modellen mooi opgekuist. Ze zien er prachtig uit.
Af en toe wel leuk als je zo zelf een model moet opkuisen hé. Met de oudere gaat dat goed maar de nieuwe zitten zo complex in mekaar dat dit al een pak moeilijker is.
Die Cadillac ziet er ook heel mooi afgewerkt uit.
Geniet van je updates
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'