Mooie jaren '70 kleur op de 914

ja dat klopt helemaal in de kast zie je er niets van heb deze naast een autoart staan ,maar je ziet er niets van.. en heb er 60 v betaald incl verzendenporsche917KH schreef:De minichamps Porsche 911 GT3 R , komt misschien wel wat plastiekachtig over maar als hij in de vitrine staat merk je daar wel ni veel van. Alleen wordt hij in sommige winkel te duur verkocht volgens mij.( in Knokke aan de Belgische kust €100 ) Ik hoop dat als er een Race versie met decals erop hij er nog beter uit ziet
Ik heb er €60 voor betaald, en heb hem gekocht om naast de Porsche 911 GT3 Cup te zetten van Wellyhanske10 schreef:ja dat klopt helemaal in de kast zie je er niets van heb deze naast een autoart staan ,maar je ziet er niets van.. en heb er 60 v betaald incl verzendenporsche917KH schreef:De minichamps Porsche 911 GT3 R , komt misschien wel wat plastiekachtig over maar als hij in de vitrine staat merk je daar wel ni veel van. Alleen wordt hij in sommige winkel te duur verkocht volgens mij.( in Knokke aan de Belgische kust €100 ) Ik hoop dat als er een Race versie met decals erop hij er nog beter uit ziet![]()
maar heb dus de witte ,maar deze kleur is zeker zo mooi![]()