Nee de kleur rood is identiek.Ferrari10flrb schreef:Vraagje: is er verschil in de kleur rood tussen de AF Corse LM 2011 en AF Corse LM 2012?Ferrari10flrb schreef:Schitterende 458 GTC's van BBR![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer voor mijn verzameling dat de 458's vorige week op Le Mans niet heel goed gepresteerd hebben (verzamel alleen winnaars), maar weer goed voor de bankrekening.
I think the kyosho is better, but hwe is a good value for the money.Faultier schreef:so, who did the best job on the 355?
Kyosho or HWE
Ferrari10flrb schreef:Die Sebring 250 GTO is schitterend![]()
![]()
Komt er bij mij op termijn ook zeker.
Heb je ook een normale 250 GTO van Kyosho ter vergelijking met deze high end?
De koplampen van de twee modellen van kyosho die ik heb zijn volgens mij gelijk..Ferrarifan schreef:Die GTO is zeker mooi, 3 luchtsleuven ipv 2 aan de zijkanten. Ik weet niet zeker of dat nou de vroege of de latere versie is. Er wordt ook gezegd dat de koplampen kleiner zijn dan de andere versie, klopt dat
Die indruk had ik al, een high end prijsverschil zullen we maar zeggen. Jammer vind de zilveren #172 en de blauwe #24 250 GTO's schitterend, maar kosten ook het nodige. Wordt dus geduld hebben.mark137 schreef:Ferrari10flrb schreef:Die Sebring 250 GTO is schitterend![]()
![]()
Komt er bij mij op termijn ook zeker.
Heb je ook een normale 250 GTO van Kyosho ter vergelijking met deze high end?
De andere 250 GTO die ik van Kyosho heb is ook een high end.
Maar volgens mij zijn de verschillen minimaal.(o.a. leren riempjes ipv plastic voor de motorkap)
Het hele high end gebeuren van Kyosho zie ik er in iedergeval niet van af...
Groet M.