Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De DS3 op zijn mooist in deze rally uitvoering Je zoontje doet dat goed
Hopelijk komt het allemaal in orde voor je. Ik wens je nogmaals veel sterkte toe.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gezien de andere Bentley,s in de collectie is deze eigenlijk overbodig maarja, ik wilde hem al heel lang hebben. Waarom.............geen idee want "geel" en "Bentley" horen voor mijn gevoel niet echt bij elkaar .
Maar toch, juist vanwege die kleur en die schitterende velgen op dit model maakt het voor mij een fraai exemplaar.
Heel mooi model van de Bentley. Het geel staat hem toch wel vind ik. Het is eens wat anders dan zwart, grijs of blauw.
De wielen staan er idd goed onder. Tof en kleurrijk modelletje waar een mens goedgezind van wordt
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
De volgende paar updates komen uit de stal van Ferrari met als eerste de 458 Spider.
Dit is heerlijk open genieten van die machtige V8 met 570 pk. Wil je je haar in de war dan kan dit goed met een topsnelheid van 320 km/u.
Het standaard sprintje heeft ie slechts 3,4 seconden voor nodig.