'50 Chevy Carryall Suburban & '53 Chevy Pickup

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
bobbob
Schaal: 1:18

Re: '50 Chevy Carryall Suburban - Afgerond

Bericht door bobbob »

Hoi,

Ik heb nog afgelopen zaterdag wat foto's gemaakt met mijn zwager die professioneel fotograaf is. We hebben wat uitgeprobeerd met kleuren en alles, om het mij een beetje duidelijk te maken wat je daarmee kan.
Zijn website:
http://www.hudepohlfotografie.nl
Of op Facebook:
http://www.facebook.com/rickhudepohlfotografie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Reacties zijn welkom!

Pieter

PS: De Chevy wordt waarschijnlijk nog wat aangepast, de VW logo's op de wieldoppen cleanen, en de wieldoppen, bumpers en grill opnieuw chroom spuiten zodat het netjes is, en meteen de voorbumper wat strakker tegen de auto aan plaatsen.
bobbob

Re: '50 Chevy Carryall Suburban & '53 Chevy Pickup

Bericht door bobbob »

Hoi allemaal,

Ik heb er een '53 Chevy Pickup bij, die heb ik meteen verlaagd zodat ie goed bij de Suburban past :mrgreen: Daarnaast kreeg ik de missende originele wielen zodat ik de Suburban weer op originele wielen kon zetten, dat is ook gebeurd.
De pickup wordt nog wel een keer aangepakt, beetje hetzelfde als de Suburban.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na de verlagingen van de Chevy's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Reacties zijn welkom!

Pieter
modelcartuning050

Bericht door modelcartuning050 »

Dikke pickup :thump_up: Ik had die white wal velgen onder die andere gelaten von dat mooier als de originele :P
bobbob

Bericht door bobbob »

Dankje! Vind hem zelf ook zeer geslaagd :)
White whalls zijn inderdaad stukje mooier dan zonder, maar die velgen heb ik nodig voor een andere auto, plus de banden passen niet helemaal om deze velgen. Daarnaast zou ik er niet genoeg hebben voor beide auto's. Dus vandaar :wink:
NickW

Bericht door NickW »

modelcartuning050 schreef:Dikke pickup :thump_up: Ik had die white wal velgen onder die andere gelaten von dat mooier als de originele :P
Mee eens, die oude passen beter bij het hotrod/ratrod uiterlijk met die hele verlaging. Dat zou wat mooier zijn, maar verder is dit niet lelijk ofzo hoor, dit is ook vet! ;)
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Plaats reactie