2x Audi A8 W12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: 2x Audi A8 W12

Bericht door LorenzoGrootveld »

hey bedankt voor het samenvoegen van al mijn berichten. ik begrijp het nu plaats nu mijn updates hier in. had even gemist dat je maar in topic mocht hebben.

Heb gister zitten zoeken voor zo'n kit maar heb er nog niet een kunnen vinden heb wel gezien wat er allemaal in zit op een ander forum die zetten hem in elkaar met die kit zag er echt ongelofelijk echt uit als je het een beetje mooi fotografeert lijkt die gewoon 1:1
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: 2x Audi A8 W12

Bericht door NickW »

Die Pocher is echt geweldig!!! :drool:
Ik heb hier een 1:8 pocher testarossa (ook van mijn vader.. zelfde verhaal als bij jou :mrgreen:) en die zijn echt groot! Echt prachtig om zo'n model te bezitten.
Ik hoop ook nog een keer een F40 van Pocher te kunnen bemachtigen voor niet té hoge bedragen.. :thump_up: Echt een plaatje.

En zo'n 1:12 is ook erg gaaf! De 250 gto is echt een plaatje!
Hier heb ik 1 1:12 XJ220 staan, ik vind het persoonlijk bijna een net zo mooie schaal als 1:8 omdat 1:12 net wat makkelijker neer te zetten is.. :mrgreen:
Maar het grote nadeel aan de grote schalen.. Ze zijn zo stervensduur :(
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Plaats reactie