Mij is (op de spiegels na) niks opgevallen. Is er iets niet OK dan

Oh jawel hoor. Maar ik had het over mijn eigen ervaring met dat eerste model van de 250 California van CMC dat ik had ontvangen.Ferrarifan schreef:Mij is (op de spiegels na) niks opgevallen. Is er iets niet OK dan
Dat horrorverhaal ken ik, dan had ik je even niet begrepen. Ik hoop dat niemand dat hier nog hoeft mee te makenalain_1978 schreef:Oh jawel hoor. Maar ik had het over mijn eigen ervaring met dat eerste model van de 250 California van CMC dat ik had ontvangen.Ferrarifan schreef:Mij is (op de spiegels na) niks opgevallen. Is er iets niet OK dan
Lees hier maar eens: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=32&t=14009 Dan weet je meteen wat ik bedoel.
Ik heb ondertussen al een goed exemplaar ontvangen hoor zoals je al hebt kunnen zien in mijn privé topic.
Dus je hebt ons als excuus gebruikt om die foto te kunnen maken..Ferrarifan schreef:Speciaal voor alle MAF leden, de groeten van deze dames:
En jou in het bijzonderJolly Club schreef:Dus je hebt ons als excuus gebruikt om die foto te kunnen maken..Ferrarifan schreef:Speciaal voor alle MAF leden, de groeten van deze dames:
Haha hier ook hetzelfde, ben wel benieuwd naar de foto'sNelis schreef:Ja prioriteiten stellen. Bij ons is in het geval van een tweede een dergelijke operatie ook noodzakelijk ben ik bang...