Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: GioGio: Ferrari 458 Spider 17/7/2013
Met 320 km/u is je haar wel behoorlijk in de war gok ik.
HW heeft er inderdaad een mooi model van gemaakt.

Die Bentley in het geel staat hem erg goed en zeer gewaagd.
Goede keuze ook om een spider te nemen met dit weer
Mooie aanwinsten.
Goede keuze ook om een spider te nemen met dit weer

Mooie aanwinsten.

Wild wild horses couldn't drag me away
Helaas krijg mijn ziekte en daardoor veranderde situatie nu ook gevolgen voor deze hobby, ik heb moeten besluiten om te stoppen met de Aston Martin DB5.....
Het onnodige en extreem trage traject van de verzekerings instantie is hier helaas de reden van, hadden ze gewoon gedaan waarvoor ik al die jaren verzekerd bent en dus ook geven waar ik recht op heb was er niets aan de hand geweest.

Het onnodige en extreem trage traject van de verzekerings instantie is hier helaas de reden van, hadden ze gewoon gedaan waarvoor ik al die jaren verzekerd bent en dus ook geven waar ik recht op heb was er niets aan de hand geweest.

Laatst gewijzigd door Johan op wo 29 jul 2020 01:42, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
GioGio: Ferrari 458 Challenge
Even tijd voor wat leukers en dat is de volgende update, zoals eerder gezegd ook één uit de stal van Ferrari met de 458 Challenge.
De 458 Challenge wijkt op slechts een paar details af van de 458 Italia. De 4.5 liter V8 motor is nog hetzelfde, maar belangrijke wijzigingen zijn aangebracht aan de overbrengingsverhoudingen en de carrosserie is lichter door gebruik te maken van koolstofvezel en lexan.
Speciaal ontwikkeld voor de motorsport, de 458 Challenge. Deze auto's zijn scherper en meer gefocust dan welke straat Ferrari ook. Op papier lijken de veranderingen klein: De motor, transmissie, differentieel en vele andere onderdelen zijn dezelfde die je vindt op de standaard 458 Italia.
De grote veranderingen op de Challenge zitten in de details. Gewicht is aanzienlijk gedaald dankzij veelvuldig gebruik van dunnere alluminium carrosseriedelen, koolstofvezel en Lexan ramen.
merk: Ferrari
model: 458
uitvoering: Challenge #5
schaal: 1/43
fabrikant: HotWheels Elite

De 458 Challenge wijkt op slechts een paar details af van de 458 Italia. De 4.5 liter V8 motor is nog hetzelfde, maar belangrijke wijzigingen zijn aangebracht aan de overbrengingsverhoudingen en de carrosserie is lichter door gebruik te maken van koolstofvezel en lexan.
Speciaal ontwikkeld voor de motorsport, de 458 Challenge. Deze auto's zijn scherper en meer gefocust dan welke straat Ferrari ook. Op papier lijken de veranderingen klein: De motor, transmissie, differentieel en vele andere onderdelen zijn dezelfde die je vindt op de standaard 458 Italia.
De grote veranderingen op de Challenge zitten in de details. Gewicht is aanzienlijk gedaald dankzij veelvuldig gebruik van dunnere alluminium carrosseriedelen, koolstofvezel en Lexan ramen.
model: 458
uitvoering: Challenge #5

Laatst gewijzigd door Johan op ma 17 aug 2020 14:29, 2 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: GioGio: Ferrari 458 Challenge 3/8/2013
Altijd leuk zo van die hardcore versies. Modelletje ziet er goed uit.
Het wordt dringend tijd dat Ferrari ook een soort van "Scuderia"-versie maakt van deze 458.
Het wordt dringend tijd dat Ferrari ook een soort van "Scuderia"-versie maakt van deze 458.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
-
- Moderator
Die zit in de pijplijn.alain_1978 schreef:Altijd leuk zo van die hardcore versies. Modelletje ziet er goed uit.

Leuk modelletje, toch lijkt hij wat minder fraai afgewerkt dan andere 1:43 modellen van HW

De lampjes en luchtroosters zien er net even wat minder strak uit, dan ik in jouw topic heb gezien de laatste tijd...
Als raceversie vind ik de 458 niet veel knapper, wel mooie details te bespeuren op deze HWE.

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Weer een knap modelletje van HW. Moet zeggen dat de livery er ook leuk uitziet. 

De wielen zijn knap gedaan.
- Mr. Dj M.
Fraaie updt=ate weer, al vind ik de moderne paarden uit Maranello niet zo mooi in rood.
Ik dacht ook, die is goed op weg met z'n gele kleur op de Bentley. Kiest hij weer dat niet nader te noeme kleurtje voor de 458 Spider
Spijtig trouwens om te horen dat je met de Db5 stoppen moet!
Wel ergens zonde na de al gedane investeringen. Is er iemand die het project verder van je kan overnemen?
Ik dacht ook, die is goed op weg met z'n gele kleur op de Bentley. Kiest hij weer dat niet nader te noeme kleurtje voor de 458 Spider

Wel ergens zonde na de al gedane investeringen. Is er iemand die het project verder van je kan overnemen?
Nee niet dat ik weet maarja, is helaas niet anders. Soms moet je je verlies nemen.Mr. Dj M. schreef:
Ferrari 458 Italia GT2
Nog één Ferrari te gaan tot nu toe.
model: 458 Italie
uitvoering: GT2

model: 458 Italie
uitvoering: GT2

Laatst gewijzigd door Johan op ma 17 aug 2020 12:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: GioGio: Ferrari 458 Italia GT2 25/8/2013

Laatst gewijzigd door Johan op vr 21 dec 2018 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Re: GioGio: Ferrari 458 Italia GT2 25/8/2013
Echt een beest zo te zien
Groepsfoto is ook weer smullen.