Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
manowar
Schaal: 1:43

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 BMW M5's + Jaguar Mark 2

Bericht door manowar »

Echt een hele mooie update. De BMW's zijn natuurlijk helemaal in mijn straatje en zijn erg mooie modellen :drool: :drool:

Ook de Jaguar is een erg mooi model die je schitterend op de plaat heb vast gelegd :worshippy: :worshippy:
AadA

Bericht door AadA »

Mooie modellen en dikke duim voor je fotografeerkunst
bodi

Bericht door bodi »

Mooie miniaturen en vooral de bmw's zijn knap, de zilveren e39 is idd heel mooi.
brambo009
Schaal: 1:18

Bericht door brambo009 »

Heerlijke updates en prachtige foto's :thump_up: Vooral die E39 M5 spreekt mij wel aan :drool:

Bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Fraaie BMW's, ook een knappe en beroemde MkII.
Deze speelt ook een rol in de prequel van "Morse","Endeavour". Daarin staat de de jonge Morse bij een autohandelaar naar deze specifieke Jaguar te lonken.
De serie heeft tevens een vervolg na "Morse", "Lewis" genaamd...
Afbeelding
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Die Jaguar MK2 is prijs/kwaliteit toch een schitterend model vind ik. Ik heb ook verder van Model Icons niets meer vernomen.
Misschien bestaan ze inderdaad al niet meer. Al dikwijls zin in gehad om deze Jag ook aan te schaffen maar is er tot hiertoe nog niet van gekomen.
Deze Morse-editie is al zeldzaam aan het worden denk ik maar de groene uitvoering vind ik ook prima.
Mooie BMW-modellen ook. Dat heeft Otto weer prima voor mekaar gekregen. Ze mogen ook nog eens een M3 CSL maken want deze heb ik destijds van Kyosho gemist en is ondertussen onbetaalbaar geworden.
Je hebt de smaak van de bootjes volledig te pakken zie ik. Toch ook leuk om zo'n zijsprongetje te maken. Ik heb dat ook met mijn Manga en andere figuurtjes.
Leuke en mooie foto's ook. Tof om hier weer eens langs te komen :) :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Faultier

Bericht door Faultier »

great additions, esp. the M5´s :worshippy:
Bye
Faultier
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

ja dit is wel 1 van de mooiste jaguar vind ik en een strak model, mooi fotowerk.
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

alain_1978 schreef:Die Jaguar MK2 is prijs/kwaliteit toch een schitterend model vind ik.
Dat vind ik ook en vooral dit soort kleuren combinaties zijn erg mooi op zo'n klassieker, wat hem gelijk net dat beetje meer geeft. De rally versie vind ik trouwens ook wel geslaagd, maar ik denk dat ik die laat gaan, twee MK2's is wel even genoeg :P

Wat de bootjes betreft, ja ik kreeg de smaak wel te pakken na de vondst van de vakantie, haha. Vond dat het maar eens tijd werd om tenminste één rubberbootje toonbaar te maken. Moet die ander ook maar eens aanpakken denk ik. Die gaan we maar grijs spuiten, of is zwart misschien beter?
OTF'er schreef:... en de beroemde MkII. Deze speelt ook een rol in de prequel van "Morse","Endeavour". Daarin staat de de jonge Morse bij een autohandelaar naar deze specifieke Jaguar te lonken. De serie heeft tevens een vervolg na "Morse", "Lewis" genaamd...
Dat is weer leuke info, heb je zelf ook de serie gezien?
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Mr. Dj M. schreef:
OTF'er schreef:... en de beroemde MkII. Deze speelt ook een rol in de prequel van "Morse","Endeavour". Daarin staat de de jonge Morse bij een autohandelaar naar deze specifieke Jaguar te lonken. De serie heeft tevens een vervolg na "Morse", "Lewis" genaamd...
Dat is weer leuke info, heb je zelf ook de serie gezien?
Morse heb ik vroeger wel eens gezien, maar ik ben van plan dit nog eens op te frissen.
Endeavour kent in het eerste seizoen (2012) 4 + 1 (pilot)-afleveringen, er is nu al een 2e seizoen gepland.

Afbeelding
Afbeelding
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Essen Motorshow Update

Bericht door Mr. Dj M. »

Iedereen weer bedankt voor alle leuke commentaren!

Inmiddels zijn we al weer een tijdje verder en het werd dus weer eens tijd iets van me te laten horen. Ondertussen zijn er weer een boel modellen bijgekomen, maar dat waren vooral Otto's. Essen is inmiddels traditie getrouw goed aan het worden voor de aanschaf van Autoart modellen, zo ook afgelopen zaterdag weer tijdens de Motorshow 2013.

Op de AA stand heb ik twee modellen gescoord. Een mooie Lotus waarvan ik vorige keer de straatversie kocht en deze keer een leuke race versie. Ook is het me gelukt om de hoog op de actie lijst staande E-type coupe te scoren. Na eerst een exemplaar die in het schap stond bekeken te hebben was ik even wat teleurgesteld, want hij was groen. Ik wilde eigenlijk perse de zwarte vanwege het mooie lichte interieur. Een model dat daarom populairder is dan de andere kleurvarianten en nauwelijks nog ergens te koop staat. Na een babbeltje met de dame die op dit soort beurzen altijd bij de kraam zit, is ze even voor me gaan kijken en kon ik uiteindelijk een zwarte E-type mee naar huis nemen :dance:

Jaguar E-Type (Mk1)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lotus Cortina #22
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder heb ik nog twee goede aanbiedingen mee naar huis genomen. Stonden al op m'n aanschaf lijst, maar even in de wacht gezet en zo verzendkosten bespaard.
Jaguar XJS
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volvo 240 #21
Afbeelding

Afbeelding

Als laatste de enige met een merknaam zonder kunst erin, een schitterende Mini Cooper S van Kyosho. Eentje die ik voor 20 euro niet kon laten staan, met alleen een platgedrukte rubberen :? antenne en een beetje gehavende doos (met verkeerde kleur code). Dan maar niet alleen AA... :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Prachtige AA-aanwinsten! Ik ben afgelopen zaterdag ook naar Essen geweest en stop ook altijd bij de AutoArt-stand. Je kan er mooie koopjes doen.
Het is inderdaad een hele vriendelijke dame die daar staat. Zeer behulpzaam en je krijgt er ook altijd een mooie draagtas om het model in te zetten.
Bedankt dat je de groene E-type coupé hebt laten staan want die wilde ik echt wel hebben en heb ik dus meteen gekocht :D
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

Prachtige modellen die bij hebt.
:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Nelis

Bericht door Nelis »

Zo, wat een mooie modellen! Jij bent zeker goed geslaagd in Essen! :drool:
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

erg mooie modellen en de lotus cortina vind ik echt de topper van het stel.
Afbeelding
Plaats reactie